نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

معیارهای انتخاب فروشنده ی مدیریت ارتباط با مشتری

  • چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 6589
  • RSS

معیارهای انتخاب فروشنده ی مدیریت ارتباط با مشتری

معیارهای انتخاب فروشنده ی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مشترکین خدمات گارتنر قادر به کسب بررسی های به روز و جامع از بسیاری از فروشندگان اصلی مدیریت ارتباط با مشتری هستند. چنین مرورهایی میزان عملکرد فروشنده را از نظر کارکردی در راستای دامنه ای از کاربردهای اداره ی رو به رو با مشتری تأمین می کند:

  •  زمینه ی فروش
  •  فروش تلفنی
  •  تجارت الکترونیکی
  •  مدیریت شبکه
  •  فروش و بازاریابی روابط شریک
  •  تجزیه و تحلیل - هوش تجاری
  •  تجزیه و تحلیل - پیش بینی
  •  زمینه ی خدمات
  •  مدیریت مرکز تماس
  •  خدمات الکترونیکی و غیره

معیارهای انتخاب فروشنده ی مدیریت ارتباط با مشتری

به علاوه گارتنر تمام فروشندگان اصلی را برحسب رتبه ی آنان در کاربردهای مدیریت ارتباط با مشتری شان، تخصص صنعت پا برجا، و استحکام تجاری شان ارزیابی می کند، این امر درجه بندی هر یک از فروشندگان در نمایش ماتریس براساس توانایی شان در اجرای کاربردهای خاص مدیریت ارتباط با مشتری و تکمیل دیدشان نسبت به مدیریت ارتباط با مشتری را شامل می شود.آنها در بازارهای پا برجا به درجه بندی تخصصی پرداختند. خرده فروشی، بانکداری / دلالی، اتومبیل، دارویی، بیمه / مراقبت بهداشتی، ساخت و فناوری عالی و ارتباطات از راه دور.

مشاوران مدیریت ارتباط با مشتری دتیکا از شش معیار ارزیابی برای انتخاب فروشنده استفاده کردند.

شش معیار ارزیابی برای انتخاب فروشنده دتیکا

  1.  کارکردی
  2.  پیچیدگی و ادغام فنی
  3.  سابقه ی پیگیری
  4.  تحقق و قیاس های زمانی
  5.  خطر
  6.  کل هزینه مالکیت

خطر، عواملی است که به قدر کافی به آن توجه نشده است. جنتل پرسش نامه ی تجزیه و تحلیل خطر جامعی را برای پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری تأمین می کند که مدیران را قادر می سازد نگرشی مشروح در مورد خطر مربوطه ی پروژه ی مدیریت ارتباط با مشتری به دست آورند. هنگام لزوم، معیارها باید بنابر اهمیتشان در نظر گرفته شوند.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

ما معیارهای رو به توسعه ی خودتان را برای انتخاب فروشنده ی مدیریت ارتباط با مشتری اختصاص می دهیم. فهرست معیارهایی از قرح کردن سبیل آنچه در بالا تأمین شده می تواند با مسائل فرعی در رابطه با شرایط خاص شرکت از جمله توانایی های داخلی و ماهیت پروژه ی مدیریت ارتباط با مشتری تأمین شوند. چنین مسائلی ممکن است شامل مطرح کردن سوالاتی مثل زیر شود:


مدیریت ارتباط با مشتری

  1.  آیا فروشنده، گروه تحقق داخلی یکپارچه یا خدمات حرفه ای دارد؟
  2.  بزرگی این گروه چقدر است و چقدر به پروژه های موجود متعهد است؟
  3.  چقدر به شرکای شخص ثالث برای تحقق تکیه می کند؟
  4.  آیا تجربه ی مرتبط چشمگیری در بازار عمودی دارد؟ تا تجربه ای است که به طور مستقیم قیاسی است؟
  5.  آیا می توانید به دامنه ای از کاربرها و مدیران از کارکردهای متفاوت در ساختار جایگاه هایشان دسترسی داشته باشید؟
  6.  عملکرد به موقع و بر اساس بودجه ی آن با پروژه های مشابه، از نظر اندازه و پیچیدگی چگونه است؟

سرانجام ثبات فروشنده خیلی مهم است.
در انتخاب فروشندگان برای کمک به طرح تجاری و ایجاد ساختار مدیریت ارتباط با مشتری مناسب توجه کنید که آیا فروشنده موقعیت قوی و ثابت در بازار دارد یا خیر. در مقاله ای در فصلنامه مک کینزی مثالی از شرکتی ذکر شد که در حال توسعه ی انبار اطلاعاتی بود و فروشنده ی پیشرو بازار را به نفع فروشنده ای که محصولش از نظر سود سریع تر بود رد کرده بود.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟