نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

ارزیابی آمادگی مدیریت ارتباط با مشتری

  • چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2931
  • RSS

ارزیابی آمادگی مدیریت ارتباط با مشتری

در انجام یک ارزیابی آمادگی مدیریت ارتباط با مشتری پیشنهاد می کنیم دو کار انجام شود:

نخستین کار برای ارزیابی آمادگی مدیریت ارتباط با مشتری

انجام ارزیابی تجربه ی کلی مدیریت ارتباط با مشتری در مقایسه با سایر شرکت هایی که به آن مبادرت کرده اند، شناخت موانع در راه موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری، این امر چشم انداز کلی تر به موقعیت کنونی شرکت را تأمین خواهد کرد و به آن ها در محک زنی این که کجا با سایر شرکت ها تناسب دارند، کمک می کند.
این کار مهم است، زیرا فرصتی را برای ارزیابی مزیت رقابتی نسبتی مهیا می کند.


آموزش مدیریت ارتباط با مشتری

دومین کار برای ارزیابی آمادگی مدیریت ارتباط با مشتری

بررسی آمادگی مدیریت ارتباط با مشتری برای تعیین این که شرکت شما چقدر در آمادگی کلی اش برای تبدیل یا توسعه ی مدیریت ارتباط با مشتری پیشرفته است و در کدام یک از پنج فرایند در ساختار راهبردی مدیریت ارتباط با مشتری شرکت به تأکید بیشتری نیاز دارد. این ارزیابی به شرکت در شناسایی مناطق کلیدی اهمیت برحسب عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری کمک خواهد کرد.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

تصمیم برای قبول یا تقویت فعالیت های مدیریت ارتباط با مشتری یک شرکت باید براساس درک موارد زیر باشد:
  •  مرحله ی کنونی توسعه و موانع بالقوه برای موفقیت
  •  آمادگی کلی برای قبول مدیریت ارتباط با مشتری
  •  فعالیت های مدیریت ارتباط با مشتری که باید مورد خطاب قرار گیرد

روند افزایش جستجوی عبارت نرم افزار CRMی

ارزیابی این سه عنصر از طریق ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری که جا افتاده و ارزیابی آمادگی مدیریت ارتباط با مشتری به سازمان در تصمیم گیری درباره ی این که چگونه فعالیت های مدیریت ارتباط با مشتری اش را سازمان دهی کند، کمک می کند.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟