نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

تمام کردن هایی که به مشتریان کمک می کنند بر ترسشان غلبه کنند.

  • چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2845
  • RSS

تمام کردن هایی که به مشتریان کمک می کنند بر ترسشان غلبه کنند.

هیچ حسی مانند ترس نمی تواند تا این حد قدرت منطق و عملکرد را از ذهن بگیرد.


تمام کردن هایی که به مشتریان کمک می کنند بر ترسشان غلبه کنند.

--ادموند برک
ترس عقل را می دزدد. فکر می کنم همگی ما می توانیم بپذیریم که تصمیم گیری به هنگام ترس بسیار دشوار است – حتی اگر چیزی که از آن می ترسید ارتباطی با تصمیم نداشته باشد. در دوران چالش انگیز یا حتی صرفا سخت، پیش از اینکه بتوانید برای دیگران کمک موثری باشید باید ترس خود را نسبت به آنچه که اتفاق می افتد فرو بنشانید.

اگر از این می ترسید که نتوانید بفروشید، که شغل خود را از دست دهید، که شرکت شما ورشکست شود یا اینکه اوضاع صنعت شما خراب شود، نخواهید توانست به روش حرفه ای عمل کرده و نیازهای مشتریان خود را تامین نمایید. آنگاه که به این نتیجه برسید که تنها همین لحظه، همین مشتری و همین کالای خوب را در اختیار دارید، بر ترس خود غلبه کرده و می توانید به مشتریان بالقوه خود نیز کمک کنید ترس شان را فرو بنشانند.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

ترس آنها از چیست؟ خوب، ضرر مالی بزرگترین آنهاست. در دوران بلاتکلیفی، مردم به صرفه جویی روی می آورند. آنها سعی می کنند کمی بیشتر و طولانی تر پول خود را حفظ کنند. آنها آزادانه و بی پروا خرید نمی کنند و کالاهای گران قیمت نمی خرند. آنها دیگر از محصولات جدید به وجد نمی آیند مگر اینکه برایشان صرفه مالی به همراه داشته باشد و یا بسیار در وقت آنها صرفه جویی کند. ممکن است از تعهدات دراز مدت بیم داشته باشند. احتمالا تصمیمات خرید آنها مشابه همان چیزی خواهد بود که همیشه بوده است. اعتمادسازی در این افراد به زمان بیشتری نیاز دارد چون آنها تقریبا به همه چیز شک دارند. برای بعضی ها اینگونه است که گویی یک موجود ترسناک همه جا بدنبال آنهاست. آنها از هر گونه تغییری می هراسند.


غلبه بر ترس مشتریان

اگراخبار روزانه در کل منفی باشد – از اخراج ها، ورشکستگی ها،بسته شدن شرکت ها و غیره خبر دهد – می توانید انتظار داشته باشید مشتریان بواسطه ترس عمومی، در تصمیمات خرید خود تاخیر بیندازند. لازم نیست اخبار به صنعت و کالای شما یا حتی صنعت خود آنها ارتباط داشته باشد. اگر آنچه را که می خوانند، می بینند و می شنوند به ایجاد ترس روانی منجر شود، باید خود را برای مقابله با آن آماده کنید.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟