https://www.bfn.ir/article/75
بازاریابی Marketing ، عبارت است از یک استراتژی که توسط یک شرکت در جهت برقراری ارتباط با مشتری استفاده میشود.
محبوبترین انواع بازاریابی
1- بازاریابی سببی Affinity Marketing2- بازاریابی اتحاد متقابل (بازاریابی ائتلافی) Alliance Marketing3- بازاریابی تله ای / بازاریابی حمله گاز انبری Ambush Marketing بازاریابی تلهای، به دودسته تقسیم میگردد:
4- بازاریابی درخواست به اقدام Call to Action Marketing5- بازاریابی محدود Close Range Marketing ) CRM)6- بازاریابی اَبری Cloud Marketing7- بازاریابی گروه اجتماعی Community Marketing 8- بازاریابی محتوا Content Marketingبازاریابی محتوا هنر برقراری ارتباط با مشتریان حقیقی و بالقوه بدون امر فروش است. بازاریابی محتوا، یک بازاریابی بدون توقف است. در بازاریابی محتوا به جای عرضه تهاجمی محصولات یا خدمات، شما اطلاعات را به خریداران خود تحویل میدهید که آنها را هوشمندتر میکند. ماهیت این استراتژی محتوایی این باور است که اگر ما به عنوان یک کسبوکار، به خریداران اطلاعات نامتناقض، مداوم و ارزشمند تحویل دهیم، این خریداران در آخر با انجام خرید و وفاداری به ما پاداش خواهند داد.تا کنون بازاریابی محتوا توسط برخی از بزرگترین سازمانها در دنیا به کار گرفته شده است، سازمانهایی مانند، P&G، مایکروسافت، سیسکو سیستم (Cisco Systems) و جان دیر (John Deer). همچنین بازاریابی محتوا توسط کسبوکارهای کوچک و حتی فروشگاههای خرده فروشی در سرتاسر دنیا توسعه داده شده و اجرا شده است. چرا؟ به دلیل اینکه واقعا کار میکند!9- بازاریابی مفهوم Context Marketing10- بازاریابی رسانه متقاطع Cross-media Marketing11- بازاریابی پایگاه داده Database Marketing12- بازاریابی دیجیتال Digital Marketing13- بازاریابی مستقیم Direct Marketing14- بازاریابی متنوع Diversity Marketing15- بازاریابی بشارتی Evangelism Marketing16- بازاریابی بدون عوض؛ شبه رایگان Freebie Marketing17- بازاریابی با نمونه رایگان Free Sample Marketing18- بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی Guerrilla Marketing
نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است. نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند. نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید
نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است. در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند. نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد. نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..