نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مديريت ارتباط با مشتري منفي گرا

  • دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4008
  • RSS

مديريت ارتباط با مشتري منفي گرا

مدیریت ارتباط با مشتری منفي گرا

جمله « من می دونم کارمون تمومه » شخصیت گلام در سفرهای گالیور به یاد دارید. شخصیت کارتونی گلام همان مشتری منفی گرا است.

مدیریت ارتباط با مشتری منفي گرا

مشتری منفی گرا نگرش بدي نسبت به دنيا دارند . آنها فکر مي کنند که دنيا بر سرشان خراب شده است. آنها از شيوه انجام امور ناراضي هستند و مهم نيست شما چقدر تلاش کنيد تا کاري برايشان انجام دهيد.

در واقع مشتری منفی گرا هميشه نيمه خالي ليوان را مي بينند و براي خرید محصول یا خدمات شما بيشتر بر عواقب منفي آن تاکيد دارد تا نتايج مثبت . مشتری منفی گرا همانطور که اعضاي خوبي براي کارهاي گروهي نيستند می توانند به شدت بر روی عملکرد شما تاثیر بگذارند.

جمله معروف آنها اين است : « من مي دانم اين کار شدني نيست.

راه حل برخورد با مشتری منفی گرا

راه حل برخورد با مشتری منفی گرا

مسلما زمان و انرژی لازم برای تغيير نگرش افراد منفي گرا که سالها با این نوع دیدگاه بزرگ شده اند و شخصیت آنها شکل گرفته است کار آساني نيست و البته هدف ما نیز نیست.

  1. هرگز افراد مشتری منفی گرا را تحریک و عصبانی نکنید.
  2. در هنگام صحبت با مشتری منفی گرا اگر جمله شما جمله مثبتی است در انتهای هر جمله مکث کوتاهی داشته باشید
  3. مشتری منفی گرا را با دادن پاداش، تخفیف و ... تشویق به خرید نکنید.همچنین از توجه بیش از اندازه به وی خودداری کنید با اینکار روحیه منفی گرایی و و رفتار منفی‌گرایانه مشتری را تقویت می کنید
  4. با مشتری منفی گرا قاطع و با اعتماد به نفس صحبت کنید و از به کار بردن کلمات دارای ابهام مثل (شاید، ولی و ...) خودداری کنید
  5. اگر جوابی برای ابهامات منفی وی ندارید لازم نیست در همان زمان جواب دهید می توانید به وی بگویید جواب این سوال را از کارشناس مربوطه می پرسم و بعدا به شما جواب می دهم
  6. اما شما بايد آنها را مجبور به تطبيق با ویژگیهای مثبت محصول خود کنيد تا از تاثیرات منفي دور شوند.سعی کنید با امار و ارقام معتبر و رزومه دقیق کاری خود تا حد ممکن دیدگاههای منفی این دسته از مشتریان را تعدیل کنید.

توجه : دقت کنید بعضی از مشتری ها شخصیت منفی گرایی ندارند بلکه این افراد سعی می کنند شما را مجبور کنند برای جلب اعتمادشان امتیازات زیادی در اختیارشان قرار دهید که البته این افراد مورد بحث ما نیستند و بهتر است این نوع شخصیتها را از سبد مشتریان خود خارج کنید

ايجاد تفکرات مثبت و نشان دادن نتايج خوب کارهايي که او اميدي به انجام آنها نداشته است ، مي تواند به اين اشخاص کمک کند.

نویسنده : نازنین دانشمند

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟