https://www.bfn.ir/article/33288 بودجه ی مدیریت ارتباط با مشتری
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

بودجه ی مدیریت ارتباط با مشتری

  • دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 7296
  • RSS

بودجه ی مدیریت ارتباط با مشتری

بودجه ی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

بسیاری از بودجه های مدیریت کمتر از آنچه برای موفقیت تحقق لازم است تعیین می شود. چهار عنصر حیاتی برنامه ی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پنج فرایند کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری شامل ارزیابی آمادگی، مدیریت تغییر، مدیریت پروژه و تعهد کارمند پشتیبانی می کنند.ارزیابی آمادگی معرف موردی است که به طور کلی بودجه ی متوسطی می خواهد و می توان هزینه هایش را به آسانی برحسب شرایط شناسایی کرد.
اگر اقلام بودجه ای را که با مدیریت ارتباط با مشتری از چشم انداز ناوری اطلاعات در ارتباط هستند بررسی کنیم، در مجموع مبلغ زیادی خواهد بود. به هر حال این بودجه احتمالاً کافی نخواهد بود، زیرا هزینه ها در رابطه با مدیریت تغییر، مدیریت پروژه و تعهد کارمند به حساب نیامده است. عدم تجربه ی شرکت درباره ی مجموع هزینه های واقعی ابتکار مهم مدیریت ارتباط با مشتری دلیل عمده ی معمول این امر است.زمینه هایی که برای موفقیت ابتکارات مدیریت ارتباط با مشتری شرکت حیاتی هستند عبارتند از:

  1.  افراد
  2.  سازمان
  3.  فرهنگ و تغییر جایی که سطح سرمایه گذاری ممکن است فراموش شود یا به قدر کافی برای بودجه ی مدیریت ارتباط با مشتری تأمین نشود.

بودجه ی مدیریت ارتباط با مشتری

اداره ی فناوری اطلاعات بارها مسئول برنامه ریزی برای بودجه ی مدیریت ارتباط با مشتری بود، زیرا واضح و قابل مشاهده ترین مخارج برای مجوزهای نرم افزار، سخت افزار، ترکیب سامانه ها و مشاوره خواهد بود.به هر حال همان گونه که جنتل خاطرنشان می کند اداره ی فناوری اطلاعات اغلب تجربه ی اندکی در مورد پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری دارد در نتیجه آن ها هزینه های نا پیدا در ودجه را حذف می کنند و در تعیین بودجه هم در عناصر سخت و هم نرم های مدیریت ارتباط با مشتری اشتباه می کنند، از جمله:

  1.  تعداد منابع اطلاعاتی که باید به این سمت سوق داده شوند و کیفیت را کم تخمین می زنند.
  2.  چگونگی برآورد هزینه های مشاوره به طور تصاعدی را که هنگام عدم توافق میان کارکردی در فرایندهای تجاری، بالا می رود در نظر نمی گیرند و آن را کم تخمین می زنند. این امر موجب کار اضافی می شود، زیرا مشاوران و کار تجاری چیزهایی را تعریف می کنند که در سبک شناسی ادغام کنندگان سامانه فرض بر این است که آنها اکنون شناخته شده هستند.
  3.  نا آگاهی یا کم تخمین زدن اقلام خطی مربوط به شرکت خاص در سایر انواع پروژه های فناوری اطلاعات ارائه نمی شوند که باعث نتیجه نگرفتن و اختلال در کار می شود. این ها شامل آموزش مصرف کننده در مقیاسی بسیار بزرگتر از آموزش قبلی آنان، منابع برای مدیریت تغییر، راه اندازی تغییر فرایند و تضمین کیفیت اطلاعات، و منابع برای عملیات اطلاعات، مدیریت واردات و صادرات اطلاعات می شود.
  4.  پس از مشاهده ی بودجه به عنوان ابزاری برای راه اندازی پروژه تا تحقق است که فرض می شود پروژه خودکفا است یا می تواند منتظر چرخه ی بودجه ی آینده برای سرمایه گذاری بعدی بماند.

عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

این امر با توجه به اطلاعات ورودی گروه مدیریت ارتباط با مشتری میان کارکردی با نمایندگان بازاریابی، منابع انسانی و امور مالی و نیز فناوری اطلاعات در توسعه ی بودجه ی مدیریت ارتباط با مشتری، بحث خوبی را زمینه سازی می کند. ملاحظه ی الزامات کامل مدیریت تغییر، مدیریت پروژه و تعهد کارمند با این گروه ها به تضمین بودجه ای صحیح تر و متعادل تر کمک خواهد کرد. همچنین فایده ی پروژه ی راهنما به شناسایی صحیح تر هزینه ها کمک خواهد کرد.

برای پروژه های بین المللی انتظار می رود که همه چیز به طور مرکزی تأمین بودجه شود. با وجود این که این کار ممکن است برای هزینه های مجوزهای نرم افزار، مشاور، تحقق و فناوری اطلاعات چنین باشد، به ندرت چنین امری برای منابع مدیریت تغییر در داخل کشور رعایت می شود. از این رو ضمن عدم تأمین بودجه ی مرکزی برای پروژه ی مدیریت ارتباط با مشتری، کشورها ممکن است نتوانند یا حتی مایل نباشند منابعی برای این کارکرد حیاتی تأمین کنند. در نتیجه موفقیت برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری در سایر کشورها ممکن است مورد تهدید باشد.
تعیین بودجه های مدیریت ارتباط با مشتری مشکل است و آماده سازی شان از ابتدا درگیر کردن کارکنان مالی داخلی شرکت گرا و مدیران یا مشاوران با تجربه ی مدیریت ارتباط با مشتری سود خواهد برد.


مدیریت ارتباط با مشتری

تجربه ی ما در مرور بودجه های مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های بزرگ چندین مشکل دیگر را خاطرنشان می کند:

  1.  به نحوی چشمگیر کم تخمین زدن هزینه های مدیریت تغییر و آموزش و تعهد کارمند.
  2.  به نحوی چشمگیر کم تخمین زدن هزینه های مجوز وعدم درک تخفیف هایی که می تواند از فروشندگان در یک بازار نرم به دست آید.
  3.  عدم درک سامانه های تأیید مالی داخلی برای هزینه های عملیاتی بزرگ و هزینه های سرمایه توسط کمیته مالی ارشد و هیأت مدیره؛
  4.  عدم درک اقلامی که می تواند به هزینه های سرمایه استفاده شود و اقلامی که باید به عنوان هزینه های عملیاتی صرف شود؛
  5.  استفاده از مدل سازی مدل تجاری که ظاهری و بر اساس تخمین نکته ای است
  6.  درست در نظر نگرفتن مسائل سیاسی در رابطه با واحدهای تجاری بین المللی و توافق آنها برای امضا کردن تعهدات بودجه ای محلی به طور بالقوه زیاد؛
  7.  عنصر کلیدی برنامه ی مدیریت ارتباط با مشتری زمان و پول آماده برای به روز پیش بردن قانون 80 به 20 پیروزی های تحویل های سریع نیست.
  8.  نداشتن برخی از منابع تأمین بودجه ی اتفاقی.

نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟