https://www.bfn.ir/article/33247 CRM موبایل
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

CRM موبایل

  • پنج شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4559
  • RSS

CRM موبایل
امروزه سازمان ها به این نتیجه دست یافته اند که بایستی روابط خود را با مشتریان بهبود بخشند و از مفهوم تولید محوری به طرف مشتری محوری یا مشتری مداری حرکت کنند و ارزش آفرینی بیشتری برای مشتری ایجاد کنند. تا بتوانند در بین سازمان های دیگر متمایز باشند. این تفکر منجر به پیدایش واژه ای به نام CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری شد. CRM در حقیقت راهبردی می باشد که مشتریان را به عنوان هسته اصلی کسب و کار معرفی می نماید و از روالهای بازاریابی، فروش، رضایت مشتری و حفظ مشتری پشتیبانی می کند، با پیشرفت تکنولوژی CRM سنتی جای خود را به CRM الکترونیکی و در نهایت CRM موبایل داده است و انقلابی را در محیط های کسب و کار ایجاد کرده است.
یک برنامه CRM موبایل قابلیتی را فراهم می سازد که طی آن قدرت کارهایی را که سیستم CRM انجام می دهد بیشتر شده و طی آن به افرادی نظیر فروشندگان، کارکنان بخش خدمات و تیم پشتیبانی اجازه می دهد  تا به داده های مشتریان از خارج سازمان و توسط گوشی های موبایل دسترسی داشته و با همدیگر تعامل داشته باشند، آن هم زمانی که در جاده و به دور از شرکت هستند. استفاده از تبلت ها، گوشی های هوشمند همراه و دیگر دستگاه های مشابه که قابلیت استفاده از وب را دارند، باعث شده است که کاربران آنها بتوانند اطلاعات مرتبط با مشتری از سیستم های خود دریافت و به روز کنند و بواسطه آن فرصت ها و شغل های گوناگون را مدیریت کنند، سفارش ها را ترتیب دهند و فهرست موجودی کالا را به همراه بسیاری از کارهای دیگر را درست به همان سادگی که در اداره انجام می دهند، بررسی کنند.
CRM موبایل کامل کننده سیستم CRM درون سازمان است. شما می توانید هر زمان در هر جا و حتی هنگام حرکت یک CRM داشته باشید تا بواسطه آن به مشتریان خود نزدیک تر و نزدیک تر شوید.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟