https://www.bfn.ir/article/33246 نکات کلیدی در مورد نرم افزار CRM
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

نکات کلیدی در مورد نرم افزار CRM

  • چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3355
  • RSS

نکات کلیدی در مورد نرم افزار CRM
کسب و کارهای امروزی شرایط رقابتی بسیار پیچیده ای را تجربه می کنند. این شرایط سبب شده است که شرکتها در هر کسب و کاری که هستند به دنبال راهکارهای نوین و مبتکرانه برای استفاده از فرصت های نادیده شده توسط رقبا و ایجاد مزیت رقابتی پایدار بمنظور افزایش سود باشند. برای رسیدن به این هدف سازمان ها نگزیرند تا از استراتژیها، ابزارها و سیستم های نوین در حوزه مدیریت کسب و کار استفاده نمایند. مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM محبوب ترین و برترین ابزار مدیریتی می باشد.
1- قبل از خرید تست کنید.
شما می توانید در طول مرحله آزمایش و تصمیم گیری با شرکت مربوطه مشورت کنید. از عملکرد کنونی سیستم سردر بیاورید و نحوه پیاده سازی سیستم را در سازمان خود بر حسب اولویت نیازمندیها متوجه شوید.
2- مشخص کردن سازمان هایی که از نرم افزار CRM استفاده می کنند.
مشخص کنید که چه سازمان هایی در سطح جهانی و محلی فعالیت تجاری مشابه با شما دارند، سیستم CRM راه اندازی کرده اند و چه منافعی از آن برده اند. این گام برای استقرار فعالیت تجاری شما در مسیر درست و ضروری و مهم است. هر چه نباشد، شما می توانید از راه حلی که خودش را به دیگران ثابت کرده است استفاده ببرید.
3- از راه اندازی دو سیستم به یک منظور دوری کنید.
زمانی که نرم افزار CRM نصب و شروع به کارکند، باید تنها سیستمی باشد که تماس های مشتری، سوابق او، پرونده ها و طرح های پیشنهادی و به همین ترتیب سایر موارد را مدیریت می کند. استفاده از نرم افزار CRM به تنهایی باعث می شود که سازمان شما نتایج سریع تری به دست آورد و بازگشت سرمایه سریعتر رخ دهد.
4- قهرمان سیستم CRM خود را شناسایی کنید.
چه کسانی پذیرندگان اولیه هستند. این پیشگامان می توانند افراد یا دپارتمان های مختلف باشند. آنها کسانی هستند که مایل به استفاده از نرم افزار CRM هستند و بهترین حامیان شما در سازمان هستند این پذیرندگان اولیه می توانند به افراد بعدی عملکرد سیستم را آموزس دهند و آن را عیب یابی کنند.
5- افراد حرفه ای را انتخاب کنید.
کلید موفقیت پیاده سازی CRM یک مشاور حرفه ای است. یک شریک تجاری که از روز اول از شما پشتیبانی کند، حتی اگر هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارید.این باعث می شود که شما زودتر به نتیجه برسید.
6- خواهان مدارکی دال بر بازگشت سرمایه باشید.
چندین تحقیق نشان داده اند که افزایش ظرفیت تولید تا 10 یا 30 درصد و یا حتی بیشتر به آسانی بدست می آید. مدت های رسیدن به نتیجه می تواند حداقل چندین ماه و حداکثر کمتر از یک سال باشد. تیم مدیریت و همچنین خودتان را قانع کنید که در پایان منافعی که به دست می آید فوق العاده زیاد خواهد بود.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟