https://www.bfn.ir/article/33244 دلایل نیاز به هوش اجتماعی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

دلایل نیاز به هوش اجتماعی

  • دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3662
  • RSS

دلایل نیاز به هوش اجتماعی
هنگامیکه شما یک رسانه اجتماعی را با هوش کسب و کار یا ابزارهای تحلیلی ترکیب می کنید به هوش اجتماعی دست پیدا خواهید کرد. هوش اجتماعی، نظیر سیستم CRM یکپارچه با یک رسانه اجتماعی، بیش از آنکه مجموعه ای از فناوری ها باشد یک استراتژی است، گرچه می تواند شامل بخش هایی نظیر بازاریابی، فروش، انتشار محتوا و نرم افزارهای تحلیلی نیز باشد. ارزش واقعی هوش کسب و کار اجتماعی، بر اساس عمل پذیری و اطمینان از تأثیر آن بر روی کسب و کار مشخص می گردد.
دلایل نیاز به هوش اجتماعی عبارتند از:
1- هوش اجتماعی کمک می کند که مشتریانتان را به خوبی بشناسید و به آنها ارزش دهید.
هوش اجتماعی درک عمیقی از گرایش ها، رفتارها و نگرش های مصرف کنندگان به ما ارائه می نماید. هنگامی که این هوش با داده های تعاملات مصرف کنندگان یا وفاداری آنها ترکیب شود. ارزش آن به صورت نمایی رشد خواهد نمود.
2- هوش اجتماعی میتواند به شیوه ای سازنده بر روی نتیجه نهایی اثر بگذارد.
هنگامی که هوش اجتماعی، به عنوان مجموعه ای از ابزارها و فرایندهایی که استراتژی های بلند مدت را پشتیبانی می کند، بسیار خوب استفاده شود. قادر است کمک کند که فرایند فروش را به شکل های گوناگونی هدایت کنیم. موجب می شود که مشتریان احتمالی به درون قیف فروش حرکت کرده، وفاداری را در میان مشتریان ثابت افزایش داده و به گونه ای اعتماد را بین مشتریان ایجاد می کند.
3- هوش اجتماعی کمک می کند شرکت شما جسورتر باشد.
امروزه همه کسب و کارها بایستی به صورت مؤثر مشکلات را شناسایی کرده و حلشان نمایند. امید است که این شناسایی قبل از بوجود آمدن مشکل و یا در همان فازهای ابتدایی باشد.
4- هوش اجتماعی به وسیله ارتباطات بهتر، اعضای تیم را توانمند می کند.
هوش اجتماعی موجب ایجاد همکاری های ساده تر و از تلف شدن زمان پیش گیری می کند.
5- هوش اجتماعی کمک می کند که بر اساس شواهد و قرائن تصمیم بگیرید.
اطلاع از این که در مورد شما، محصولات و مدیران آن و همچنین رقابت آن چه چیزهایی گفته می شود. بسیار اهمیت دارد و هوش اجتماعی به این کار کمک می کند.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟