نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM

  • چهارشنبه ۳۰ دي ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 1073
  • RSS

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM
تا به حال در رابطه با تعریف مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اتفاق نظری وجود نداشته است. بیشتر شرکت هایی که در زمینه تکنولوژی اطلاعات فعال هستند، مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM را مجموعه ای از نرم افزارها و خدماتی می دانند که به اتوماسیون بازاریابی، فروش و خدمات کمک می کند. در این صورت CRM تا حدود زیادی به حوزۀ تکنولوژی نزدیک می گردد.
مایکروسافت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را نرم افزاری می داند که با هدف اتوماسیون فعالیت های فروش و بازاریابی و نیز مدیریت فعالیت های مرتبط با فروش و خدمات در داخل یک سازمان مورد استفاده قرار می گیرد.
فرانسیس باتل از بزرگان دانشگاهی مدیریت ارتباط با مشتری توضیحات آموزنده ای دارد: CRM تعریف مشخصی ندارد. هر کسی آن را به گونه ای تعریف کرده است حتی بر سر اینکه CRM مخفف چیست قطعیت کامل وجود ندارد بعضی آن را مخفف Customer Relationship Marketing می دانند. اما چیزی که مهم است این است که مدیریت ارتباط با مشتری به چهار شکل متفاوت مورد توجه واقع شده است.
1- استراتژیک: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک استراتژی محوری و کلیدی در کسب و کار می باشد و مشتریان سود ده را جذب کسب و کار نموده و آنها را برای ما حفظ می کند.
2- عملیاتی: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) هر فرایندی که با مشتری ارتباط داشته با استفاده از سیستم های نرم افزاری، به ابزارهای اتوماتیک مجهز می شود. از جمله این فرایندها  بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان می باشند.
3- تحلیلی: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ابزاری برای تحلیل هوشمندانه داده ها و اطلاعات مربوطه به مشتری با اهداف استراتژیک و یا عملیاتی می باشد.
4- تعاملی: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از تکنولوژی برای مدیریت مرزهای سازمان، در رابطه با مشتری و یا شرکای تجاری استفاده می کند و هر نوع داده و اطلاعاتی که از مرزهای سازمان عبور می کند به وسیله این سیستم مدیریت می گردد. هدف این سیستم بوجود آوردن ارزش برای مشتریان و همکاران سازمان می باشد.


نویسنده : زهرا چنکوک






دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟