نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

ایده هایی برای موفقت در بازاریابی

  • دوشنبه ۲۸ دي ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 1171
  • RSS

ایده هایی برای موفقت در بازاریابی
هر قدر هم استراتژی جامعی برای بازاریابی داشته باشید، باز از دانستن نکاتی به منظور هدف گیری مشتریان محصولات و خدمات خود بی نیاز نخواهید بود.
در ذیل 30 نکته بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ آورده شده است.
1- اجازه ندهید روزتان بدون پرداختن به حداقل یک فعالیت بازاریابی شب شود.
2- بخشی از درآمد ناخالص خود را برای بودجه سالیانه بازاریابی در نظر بگیرید.
3- هر سال اهداف خاص بازاریابی را تعیین و هر سه ماه یک بار اهداف را ارزیابی و تنظیم کنید.
4- پوشه ای برای نگه داری ایده های بازاریابی در نظر بگیرید.
5- همیشه کارت ویزیت را همراهتان داشته باشید.
6- یک سنجاق سینه شخصی با آرم شرکت تان طراحی نمایید و در جلسات به لباس خود بزنید.
7- نسبت به تحولاتی که شاید روی بازار هدف، محصول یا استراتژی بازاریابی شما تأثیر گذار است هوشیار باشید.
8- مطالعات تحقیق بازاریابی در رابطه به حرفه، صنعت، محصول و گروههای بازار هدف تان را بدانید.
9- آگهی های رقبای خود را جمع آوری کنید و با مطالعه آنها اطلاعاتی درباره استراتژی و ویژگی ها و مزایای محصولات آنها بدست آورید.
10 از مشتریان بپرسید که چرا شما را انتخاب کرده اند و خواهان توصیه هایی از آنها برای بهبود کیفیت باشید.
11- از مشتریان قبلی خود بپرسید که چرا شما را رها کردند.
12- بازار نوینی شناسایی کنید.
13- به یک فهرست پستی مربوط به حرفه خودتان بپیوندید.
14- خدمت یا محصول جدیدی ارائه نمایید.
15- نسخه ساده تر، ارزان تر از محصول یا خدمت خود بوجود آورید.
16- وهمچنین نسخه ای گران تر، سریع تر یا بزرگتر و شکیل تر از محصول یا خدمت خود ارائه نمایید.
17- خدمات خود را به روز کنید.
18- هر ماه یک جلسه بازاریابی با کارکنان خود داشته باشید تا در رابطه با استراتژی و وضعیت بازار گفتگو کنید و ایده های تازه بدست آورید.
19- یک مشاور بازاریابی به منظور هم فکری استخدام نمایید.
20- سفری به شهرها و کشورهای مترقی داشته باشید تا تکنیک های بازاریابی آنها را بیاموزید.
21- به مشتریان ثابت تخفیف دهید.
22- برای مشتریان بالقوه خود یک خبرنامه منتشر نمایید.
23- برای هریک از بخش های بازار هدف خود یک کارت ویزیت و بروشور خاص طراحی نمایید.
24- روی سربرگ، برگه های فاکس و یا صورتحساب شعاری در وصف فعالیت خود چاپ کنید.
25- برای بازاریابی از طریق پست مستقیم از پاکتهای رنگی یا بزرگ استفاده نمایید.
26- روی دستگاه پیامگیر تلفن پیامی بیادماندنی را ضبط کنید.
27- در دفتر خود با حضور مشتریان یک سمینار برگزار نمایید.
28- به یک اتاق بازرگانی بپیوندید.
29- تألیف کتاب داشته باشید.
30- شعارها و استراتژی های بازاریابی تان را به اطلاع وکیل، حسابدار، بانکدار، تعمیرکار و کانون تبلیغاتی خود برسانید و بدین صورت نیروی فروش خود را رایگان گسترش دهید.


نویسنده : زهرا چنکوک






دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟