https://www.bfn.ir/article/33236 هشت روش مؤثر برای برقراری نظم در بازاریابی و فروش
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

هشت روش مؤثر برای برقراری نظم در بازاریابی و فروش

  • يکشنبه ۲۷ دي ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3261
  • RSS

هشت روش مؤثر برای برقراری نظم در بازاریابی و فروش
گاهی اوقات مدیران اجرایی سازمان ها فروش و بازاریابی را یک عملیات مستقل می بینند. هنگامی که مشکلات یا ناکارایی در عملکرد یا دیگر مسائل یک سازمان پدیدار می شود، مدیر اجرایی ممکن است مطمئن نباشد که عوامل اصلی این عملکردهای ناامید کننده چه می باشد. آیا منبع حقیقی مشکل، بازار می باشد یا قیمت گذاری، تیم فروش، استراتژی ورود به بازار یا چیزی شبیه به این؟ برای بهبود عملکرد، مدیران اجرایی کجا باید درگیر شوند؟
نتیجه تحلیل تعدادی سازمان در تعدادی صنعت جداگانه هشت روش شناسایی شده است که با انجام سه یا چهار روش از این روش ها مدیران اجرایی بهبود کسب و کار را شاهد بودن.
1-  بازار را تقسیم بندی کنید و مشتریان با اولویت بالا را مورد توجه قرار دهید.
بیشتر شرکت‌ها مایل به مشتریانی هستند که راحت‌تر و وفادارتر باشند و نه مشتریانی که بیشترین تأثیر را در کسب و کار می گذارند.
2- ایجاد مجموعه ساده ای از معیارها در حیطه فروش و بازاریابی
مدیران فروش که در حال هدف‌گذاری برای ایجاد نظم و انضباط در فرآیند توسعه کسب و کار می باشند باید مجموعه‌ای از معیارها را نیز بوجود آورند.
3- ایجاد آموزش مؤثر و نظارت فروش
مدیران بزرگ فروش عملکرد کل تیم را بهبود می‌بخشند درحالی که یک مدیر متوسط عملکرد تیم را تنزل می‌دهد و باعث می شود افراد کارآمد مجبور به ترک سازمان شوند.
4- مدیریت دانش فروش و بازاریابی
هر شرکت و هر کسب و کاری، در طول زمان،دانشی در مورد روش‌های موثر فروش و بازاریابی کسب می نماید.
5- داده های pipeline فروش را تحلیل کنید.
داده های pipeline فروش، مجموعه ای از عناصر پردازش داده می باشد که به صورت سری به یکدیگر متصل هستند و ورودی هر عنصر، خروجی عنصر قبلی می باشد.
6- کاربرد مدیریت زمان در فرایندهای فروش و بازاریابی
معمولا در هر سازمانی، تیم فروش از فعالیت های اجرایی بیش از اندازه و نداشتن زمان کافی شکایت دارد.
7- برنامه های خاص برای هر مشتری را توسعه دهید.
برخی از فروشندگان برنامه ریزی براساس داده های مشتری را تشریفات غیرضروری می دانند.
8- فعالیت های فروش را در یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دنبال نمایید.
سیستم‌ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بهره‌وری فروش را از طریق مدیریت تماس، وظایف، تقویم‌ها، اطلاعات بهتر مشتری، امکان دید بیشتری در رفتار خرید و درک کاملتر از نفوذ بازار افزایش می‌دهد.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟