https://www.bfn.ir/article/33235 گوش دادن به تمام واژه ها در فروش تلفنی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

گوش دادن به تمام واژه ها در فروش تلفنی

  • شنبه ۲۶ دي ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3779
  • RSS

گوش دادن به تمام واژه ها در فروش تلفنی
فروشندۀ خوب – نه بهترین فروشنده – می تواند نیازهای مشتری، سنخ شخصیت مشتری، اهداف ممکن، و زمان انعقاد قرارداد را تلفنی با گوش دادن متوجه شود. به طور مسلم این یک روند دو مرحله ای است: تمرکز به حد کافی برای گرفتن تمام نکته های ظریف و نیز پیام های مستقیمی که مشتریان می فرستند، و آن گاه پردازش آن ها با بهترین راهبرد برای اتمام فروش. در هر حال اولین و مهمترین مرحلۀ ضروری، گوش دادن استراتژیک در سطحی عمیق است.
شما به عنوان فروشنده برای تصمیم گیری های بسیار سریع در مورد این که آیا تماس را پیگیری کنید یا همان جا آن را قطع کنید و به یک مشتری بهتر زنگ بزنید، تحت فشار هستید. این فشار می تواند به طور بالقوه فروش را منتفی کند.
یک فروشندۀ مشاوره ای حرفه ای چالش را می پذیرد و از موقعیت منحصر به فرد هر مکالمه بهره برداری می کند. گوش دادن راهبردی پشت تلفن، به همان اندازۀ توانایی صحبت کردن ضروری است.
وقتی گوش می کنید باید از خودتان بپرسید:
  • آیا این مشتری پذیر است؟
  • آیا این مشتری گرفتارتر از آن است که صحبت کند؟
  • آیا این مشتری به ظاهر تحت فشار است؟
  • آیا این مشتری در حین گفتگو با من چندین کار انجام می دهد؟
  • آیا این مشتری از تماس من خوشحال است؟
  • این مشتری چه نوع شخصیتی دارد؟
شما باید بی درنگ انرژی مشتری تان را که از طریق تلفن دریافت می کند بقاپید. حتی در صورت تماس پیگیری مورد درخواست مشتری، که باید راهی آسان برای به اتمام رساندن فروش باشد، لازم است آگاه و هوشیار باشید. عدم اشتیاق در آهنگ کلام مشتری می تواند به هر معنایی باشد. شما می خواهید کشف کنید این حالت عدم اشتیاق به دلیل شرایط متغیر فروش است یا فقط یک تغییر حالت ناشی از این که آن ها نیازی به تماس یا محصول شما ندارند. چنانچه شرایط تغییر کرده است، وظیفۀ شما این است که بازبینی کنید و برای یک هدف جدید راهبرد معلوم کنید. به عنوان مثال ممکن است تصمیم بگیرید قرار ملاقاتی تازه بگذارید؛ هنگامی که مشتری پذیراتر و کمتر آشفته باشد.
همچنین به یاد داشته باشید که وظیفۀ مشتری این است که زودتر از شر تماس شما خلاص شود. این بخشی از بازی فروش تلفنی است.هیچ جا در شرح وظایف مشتری بند پاسخگویی تماس های فروشندگان وجود ندارد. این خیلی بد است. واقعیت این است که مشتریان به فروشندگانی عادت کرده اند که به شیوه ای غیر حرفه ای و با پر حرفی هر چه تمام تر، وقت آنان را هدر می دهند. بنابراین گمان می کنند که همه روده درازی می کنند. آنان در رقابت برای وقت مشتری هستند. بنابراین حیطۀ رقابت واقعی شما عبارت است از: زمان. توجه شما به مشتری از نحوۀ گوش دادن شما مشخص می شود که می تواند شما را متمایز جلوه دهد. آیا رقبای شما به خوبی شما گوش می دهند؟ باور کنید مشتری شما این را تشخیص می دهد و رأیش را با امضای قرارداد فروش صادر می کند.

نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟