https://www.bfn.ir/article/33233 دانستنی های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

دانستنی های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

  • چهارشنبه ۲۳ دي ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2950
  • RSS

دانستنی های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
ریشه مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری یک اصل قدیمی می باشد که می گوید همیشه حق با مشتری است.
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سازمان ها را قادر می سازد تا مشتریان خود را بهتر بشناسند و بتوانند ارتباطات پایداری با آنها داشته باشند.هدف محوری CRM بیشینه کردن ارزش طولانی مدت مشتری سازمان است.
نرم افزار CRM به عنوان فرایند نظام مند مدیریت ایجاد رابطه مشتری، نگهداری و رشد در تمام نقاط تماس با مشتری به منظور به حداکثر رساندن ارزش رابطه می باشد.
نرم افزار CRM یک ارتباط مشارکتی و تعاملی میان کسب و کار و مشتری می باشد و هدف آن رسیدن به یک دیدگاه جامع از مشتریان و پیش بینی نیازهای آنها و پیشی گرفتن در برآورد نیازهای آنها با فعالیتهای مؤثر و هدفمند که برای هر مشتری قابل درک باشد.
 مردم، تکنولوژی و فرآیند مؤلفه های اصلی CRM می باشند.
فرایندهای مدیریت ارتباط با مشتری
الف- فرایندهای مدیریت ارتباط با مشتری سطح رودررو با مشتری
ب- فرایندهای CRM مشتری محور
ج- فرایندهای CRM میان کارکردی
د- فرایندهای سطح کلان مدیریت ارتباط با مشتری
فرایند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
  • ایجاد پایگاه داده
  • تحلیل اطلاعات
  • انتخاب مشتری
  • هدف قرار دادن مشتری
  • کنترل
پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) باید به این نکته توجه داشت که CRM، تک راهبرد تجاری سازمان می باشد و نه محصول یا خدمات قابل ارائه بوسیله یک سازمان.CRM به عنوان فناوری اطلاعات مطرح نمی باشد و از فناوری اطلاعات برای دستیابی به اهداف خود استفاده می نماید. نیازمندی CRM در یک سازمان، طراحی راهبرد تجاری است نه ایجاد سیستم های اطلاعاتی.

نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟