https://www.bfn.ir/article/33232 تضمین قرار ملاقات در فروش
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

تضمین قرار ملاقات در فروش

  • سه شنبه ۲۲ دي ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3241
  • RSS

تضمین قرار ملاقات در فروش
هنگام تماس گرفتن جهت تأیید قرار ملاقات، خواه قرار تلفنی خواه ملاقات رودررو، در ادامه روشی نتیجه بخش برای جلوگیری از لغو شدن قرار ملاقاتتان می بینید. شما نمی خواهید معطل شوید و در عین حال نمی خواهید به مشتری فرصتی برای لغو کردن قرار بدهید. اغلب مشتریان تمایل به لغو کردن قرار دارند زیرا صحبت با فروشنده در کار ایشان از جمله اولویت ها نیست. وقفه یا ناکامی احتمالی همیشه وجود دارد و ممکن است اولویت ها در فاصله ی زمانی که قرار گذاشتید و موعد ملاقات، تغییر کرده باشد.
نکته: به یاد داشته باشید همواره بر قرارهای ملاقات با استفاده از پیام صوتی تأکید کنید. چنانچه مشتاقانه یک پیام صوتی جهت یادآوری بگذارید، مشتری متوجه می شود دیگر برای او ساده نیست وقتی که به موعد ملاقات نزدیک شده بگوید اکنون وقت ندارد و باید ملاقات را لغو کند. چنانچه بدانید مشتری چه هنگام برای ناهار می رود می توانید ساعت 1:30 با پیام صوتی تأکید کنید که بعد ازظهر او را ملاقات خواهید کرد. "سلام ...، من ساعت 3:30 امروز مشتاقانه منتظر گفتگو با شما در مورد روش های مؤثر حل مشکلات شما در زمینه ی حمل و نقل هستم." شما همچنین می توانید شب قبل از ملاقات که احتمال نمی رود مشتری در دفترش باشد به او زنگ بزنید و همان پیام را بگذارید.
ولی مراقب باشید چنانچه می خواهید هنگامی بر قرار ملاقات تأکید کنید سام ممکن است در دفترش حضور داشته باشد، به جای گرفتن شماره ی مستقیم سام به شماره ی اپراتور زنگ بزنید. وقتی منشی پاسخ داد از او بخواهید شما را به پیغامگیر سام وصل کند نه خط داخلی او، آن گاه پیامتان را بگذارید.
راه دیگر جلوگیری از لغو کردن این است که هرگز وقتی که برای مشتری پیام صوتی می گذارید شماره تلفن ندهید. شما نمی خواهید سام زنگ بزند و قرار را لغو کند، پس بهتر است که این کار را برای او ساده نکنید. چنانچه مشتری شماره ی شما را دم دست نداشته باشد ( که اغلب ندارد) برای لغو کردن قرار تماس نخواهد گرفت.
این فنون تا حد زیادی تعداد لغو کردن ها را کاهش می دهد. اگر شما با لغو قرارهای زیادی مواجه می شوید، یا تأیید نمی گیرید، یا از نامه ی الکترونیکی به عنوان ابزار تأیید استفاده می کنید یا لغو کردن را برای مشتری تان خیلی ساده می کنید.
نکته: در اینجا روش دیگری برای تضمین قرار ملاقات در فروش وجود دارد. اگر از نامه ی الکترونیکی برای تأیید قرارهای ملاقات استفاده کرده اید بد نیست در مورد آن دوباره فکر کنید. گزینه ی پاسخ دهی ، تماس گرفتن مشتری با شما و درخواست صرف نظر از قرار ملاقات را خیلی ساده می کند. به یاد داشته باشید که سطح اشتیاق مشتری، اکنون هم اندازه ی وقتی که قرار ملاقات را گذاشتید نیست و در غیاب آن اشتیاق اولیه، آنان به این فکر می افتند که بسیار گرفتارند و نمی توانند با شما صحبت کنند. به علاوه، اگر چه پست الکترونیکی می تواند واسطه ی ارتباطی ارجح شما باشد، مشتری شما ممکن است از آن گریزان باشد. بنابراین ممکن است به تأکید شما بی توجهی شود. در خاتمه با وجود این همه صندوق پستی الکترونیکی پر و خدمات دهنده های سطح پایین و کم ظرفیت، به سادگی نمی توان به پست الکترونیکی اعتماد کرد.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟