نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

ادبیات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

  • دوشنبه ۲۱ دي ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 1481
  • RSS

ادبیات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، بر مبادله ارزش میان مشتری و سازمان بنا گردیده و بر ارزش ایجاد شده در این رابطه تأکید می نماید. پس سعی سازمان ها برای توسعه ارتباط طولانی با مشتریان، بر اساس ایجاد ارزش برای هر دو طرف، از اهداف اصلی مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.
مدیریت ارتباط با مشتری یک راهبرد تجاری برای بوجود آوردن ارزش دو طرفه می باشد که همه جوانب مشخصات مشتری را شناسایی کرده، دانش مشتری را ایجاد می نماید و روابط با مشتری را شکل می دهد.
مدیریت ارتباط با مشتری سیستمی است که وظیفه یکپارچه سازی مدیریت گروه های گوناگون ایجاد و مدیریت مؤسسات بازاریابی را عهده دار است که این عمل با خاطرنشان نمودن منافع و مزیت های سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای کارکنان و مشتریان انجام می شود.
سه رویکرد برای CRM وجود دارد.
1- برخی CRM را استراتژی می گویند.
2- برخی CRM را فرایند می گویند.
3- برخی هم CRM را سیستم اطلاعاتی و نرم افزارهای یکپارچه سازی می گویند.
اصول مدیریت ارتباط با مشتری
فرایندها و برنامه های کاربردی CRM بر طبق اصول پایه ای عبارتند از:
1- هدف گذاری تک تک مشتریان
2- جذب و حفظ وفاداری مشتری توسط ارتباط شخصی
3- انتخاب مشتری بر اساس مفهوم ارزش طول حیات مشتری
عوامل کلیدی در اجرای موفق CRM
1- قبول مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک فلسفه
2- در نظر گرفتن اینکه مشتریان سازمان از هر قشری هستند.
3- نگاه ژرف تر به CRM
4- برنامه ریزی
5- مشارکت مدیریت ارشد
6- مشارکت کارکنان
7- مدیریت ارتباط با مشتری یک راه حل فراگیر
8- یکپارچگی قسمت های مختلف سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
9- استفاده از فناوری نوین
10- دسترسی به کانال های ارتباطی چندگانه
11- برگزیدن صحیح ابزارها
12- تأمین خواسته های کاربران و آزمون کارایی سیستم
13- مدیریت ارتباط با مشاورین و عرضه کنندگان
14- استفاده از پیمانکاران
15- اختصاص دادن مدیریت ارتباط با مشتری به همه بخش های سازمان
16- دوری از آموزش در هنگام کار
17- آزمودن نرم افزار
18- اعمال تغییرات فرهنگ کارکنان

نویسنده : زهرا چنکوک






دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟