نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

مدیریت فروش و بازاریابی در CRM

  • شنبه ۱۹ دي ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 1465
  • RSS

مدیریت فروش و بازاریابی در CRM
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شامل همۀ فعالیت هایی که در تولید و ارائه یک محصول دخالت دارند می شود. CRM به نرم افزارهایی گفته می شود که ارتباط بین شرکت ها و مشتریان آنها را ساماندهی می نماید. از جمله بازاریابی، تولید محصول، خدمات به مشتری و خدمات پس از فروش. حوزه مدیریت CRM تنها فعالیت در زمینه بخش بازاریابی یک شرکت نمی باشد. در حقیقت یک CRM موفق باید قادر باشد تغییراتی در فرهنگ و روش های سازمانی ایجاد نماید.اطلاعات مشتریان جمع آوری شده و از آن به عنوان مبنایی جهت قضاوت و ایجاد دانش استفاده گردد.
CRM مدیریت جامع بازاریابی را در بخش های برنامه ریزی، بودجه بندی، اجرا و اندازه گیری اثرات فعالیت های بازاریابی را امکان پذیر می کند. همچنین امکاناتی از جمله دسته بندی اطلاعات، توانمندی منحصر به فرد در مدیریت کمپین، تحلیل هایی برای افزایش کارایی برنامه های بازاریابی، ارتقاء اثربخشی و پی گیری اهداف بازاریابی فراهم می کند.
CRM باعث می شود واحد فروش سازمان ها به طور دقیق فعالیت های فروش را برنامه ریزی و پیش بینی نماید، خط فروش را سریع تجزیه و تحلیل نماید. وظایف کارکنان فروش  را بسیار کارآمدتر مدیریت نماید، فرصت های فروش بالاتر را هدف گیری نماید و همکاری را در محیط فروش رواج دهد. بخش فروش توسط CRM فرایندهای فروش را به صورت اتوماتیک انجام داده تا از مشتریان سازمان دیدگاه واحدی ایجاد نماید که حاصل این دیدگاه، فروش بیشتر، کم شدن زمان بین مراجعه و فروش و رضایتمندی بیشتر مشتریان از سازمان خواهد بود.CRM تمامی اطلاعات مورد نیاز فروش را در اختیار شما می گذارد تا به جای اینکه وقت خود را صرف گردآوری اطلاعات نمایید، تمامی وقت خود را برای فروش صرف کنید.

نویسنده : زهرا چنکوک






دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟