نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مدیریت ارتباط با مشتری در دانشگاه ها (مدیریت ارتباط با دانشجو)

  • چهارشنبه ۹ دي ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3422
  • RSS

مدیریت ارتباط با مشتری در دانشگاه ها (مدیریت ارتباط با دانشجو)
امروزه نگرش سازمانها به مشتری دچار دگرگونی شده است. نگاه به مشتری به عنوان مصرف کننده جای خود را به مشتری به عنوان یک شریک، خالق ارزش، همکار، توسعه دهنده دانش و مزیت رقابتی داده است، امروزه مشتریان نقشی حیاتی را دربقا و به حرکت درآوردن چرخ های سازمان ایفا می نمایند. به گونه ای که در کسب و کار جدید زمانی که سازمان ها در جستجوی راهی برای کسب مزیت رقابتی و بازار هستند، توجه به ارزش های که مورد پسند مشتری است می تواند عامل اصلی در جهت موفقیت سازمان ها تلقی گردد. سازمان های تولیدی و خدماتی با درک این موضوع، گام در مسیر شناسایی نیازها و خواسته های مشتریان برداشته اید تا با ارائه خدماتی به موقع و مناسب به بهترین شکل پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشند.
این موضوعات در سازمان های خدماتی به علت نوع ساختار، ماهیت و نحوه ی ارتباط با مشتریان پر رنگ تر می باشد.
در میان صنایع رشد سازمان های خدماتی در حال افزایش می باشد. و همین امر سبب شده است تا بازاریابی در خدمات به عنوان پارادایم جایگزین برای بازاریابی کالا مورد توجه واقع شود. رقابت شدید بر سر جذب مشتری در سازمانهای خدماتی باعث شده تا کیفیت خدمات به عنوان یکی از چالش های پیشروی این نهادها قرار گیرد.
امروزه مراکز آموزش عالی به عنوان نهادهای خدماتی با پیشرفت تکنولوژی، کاهش هزینه ها، تصمیمات دولتی، بودجه بندی متفاوت و افزایش رقبا با دگرگونی هایی روبرو شده اند که آنها را برای بقا به سوی ارائه خدماتی با کیفیت و مناسب سوق می دهد.
دانشجو در مراکز آموزشی به عنوان مشتری اصلی می باشد. نظارت بسیار دقیق از سوی نهادها موجب شده دانشگاهها به دنبال ارتقا کیفیت خود از طریق برآورد انتظارات و نیازهای دانشجویان باشند. تا با ارتقا کیفیت خدمات در نظام آموزش عالی باعث افزایش رضایت دانشجویان گردد. این تاکید زمانی که بودجه دانشگاهها از شهریه دانشجویان حاصل می شود پر رنگ تر است. رضایت مشتریان به عنوان شاه بیت غزل رقابت در دنیای کسب و کار مدرن و به طور ویژه نهادهای همچون دانشگاه خود نمایی می نماید. با افزایش رقابت در بین دانشگاهها، رضایت، تعهد و وفاداری دانشجویان به عنوان یک مزیت رقابتی مورد توجه و تاکید هر چه بیشتر دانشگاهها قرار گرفته و تحقیقات زیادی به منظور جلب و اندازه گیری رضایت و وفاداری دانشجویان انجام گرفته است.
از مهمترین مدل ها به منظور جلب مشتریان می توان به مدل سروکوال گسترش عملکرد کیفیت و مدیریت ارتباط با مشتری اشاره نمود. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) راهبردی می باشد برای آگاهی از نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابط قوی تر با آنها منجر گردد. در حقیقت رابطه قوی با مشتریان از مهمترین رمز موفقیت هر کسب و کاری می باشد.


نویسنده : زهرا چنکوک






دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟