https://www.bfn.ir/article/33220 مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری مشتری
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری مشتری

  • دوشنبه ۷ دي ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3237
  • RSS

مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری مشتری
تعریف مشتری
مهمترین عامل در هدف گذاری فعالیت و تلاش بهبود کیفیت می باشد به عبارت دیگر مشتری شخصی است که کالا و خدمات یک سازمان را خریداری می نماید.
مشتریان به دو گروه تقسیم می شوند
1- درون سازمانی
2- برون سازمانی
مراحل حفظ و جذب مشتری
1- حفظ مشتریان موجود
2- جذب مشتریان از دست رفته
3- جذب مشتریان جدید
4- جذب مشتریان رقبا
5- ارائه خدمات مکمل در جهت حفظ مشتریان
تعریف رضایت مشتری
رضایت مشتری احساس مثبتی می باشد که در فرد پس از استفاده از کالا یا دریات خدمتی ایجاد می شود. اگر کالا و خدمتی که دریافت می شود از جانب مشتری هم سطح انتظارات او ارزیابی شود در او احساس رضایت  بوجود می آید. و در صورتی که سطح خدمات و کالا بالاتر از سطح انتظارات مشتری باشد باعث ذوق زدگی مشتری و سطح پایین تر خدمت و کالا نسبت به انتظارات منجر به نارضایتی مشتری می شود.
فرمول رضایت مشتری
درک مشتری از خدمات ارائه شده + انتظارات مشتری = رضایتمندی مشتری
تأثیر رضایت مشتری
رضایت مشتری از سه روش باعث افزایش درآمد و سود عرضه کننده خواهد شد.
1- خرید مکرر مشتری راضی در رابطه با کالاهای روزمه
2- خرید کالای جدید از جانب مشتری راضی با صرف کمترین هزینه تبلیغات
3- فروش کالا به مشتریان جدیدی که توسط مشتریان راضی به کالا تمایل پیدا کرده اند.
عوامل جلب رضایت مشتری
  • قیمت
  • کیفیت
  • کارکرد
  • تحویل به موقع
مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) استراتژی افزایش فروش، کاهش هزینه ها و افزایش سود به وسیله برقرار کردن روابط پایدار با مشتری می باشد.
مدیریت روابط مشتری چیست ؟
مدیریت ارتباط با مشتری با مسائلی مانند جلب مشتری و افزایش و نگهداری مشتریان راضی و وفادار به منظور افزایش سود آوری سرو کار دارد.

نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟