نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

رضایت مشتریان از قیمت

  • يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 1592
  • RSS

رضایت مشتریان از قیمت
رضایت مشتریان از قیمت یکی از عوامل تاثیرگذار در بازاریابی است. و به عنوان عاملی شناخته می شود که 50% از علل ترک سازمان را توسط مشتری به طرف رقبا تشکیل می دهد. برای تعیین رابطه بین قیمت خدمات و وفاداری مشتری قبل از هر کاری باید در مورد ابعاد تاثیرگذار بر قیمت به بحث پرداخت. برای درک این مفهوم ، مفاهیم مختلفی به عنوان ابعاد رضایت مشتریان از قیمت  مطرح شده اند که عبارتند از:
1- شفافیت قیمت: در اقتصاد شفافیت به برابری اطلاعات گفته می شود. شفافیت قیمت موقعی وجود دارد که مشتری بتواند به راحتی به مروری  جامع و واضح در خصوص قیمت های اعلام شده دست پیدا کند.
2- اطمینان به قیمت: آنتون و همکاران بیان کرده اند که اطمینان و تعهد به صورت مثبتی با حفظ مشتریان مرتبط بوده است. یک مشتری هنگامی به بازارگانان اعتماد می کند که به صورت ارادی به آنها اطمینان داشته باشد. قابلیت اطمینان به قیمت، به آنچه که در ذهن مشتری از قیمت قبلی کالا وجود دارد، اشاره می کند.
3- کیفیت قیمت: گابور و گرنجر و مک کانل اعتقاد داشتند که مصرف کنندگان بر این باورند که قیمت های بالا شاخص کیفیت بهتر هستند.
"هر چه قدر پرداخت کنی همانقدر به دست می آوری"
این نظریه به طور کلی پذیرفته شده است که قیمت امکان دارد به تعیین انتخاب مصرف کنندگان به دو روش محسوب شود:
  • به عنوان یک شاخص هزینه
  • به عنوان شاخص کیفیت
4- اعتماد به قیمت: اعتماد به قیمت اشاره دارد که به اعتقاد مشتری آیا قیمت ها مناسب هستند؟ ثبات قیمت وجود دارد؟ و از تغییرات ناگهانی قیمت پرهیز می شود. مشتریان به دنبال اطلاعات کامل و صادقانه از قیمت هستند.
5- قیمت نسبی: محیط رقابتی در بخشی از صنعت که یک بنگاه تجاری به آن متعلق است به صورت قابل توجهی بر عملکرد آن بنگاه اثر می گذارد.
عوامل رقابتی شامل: تعدد رقبا، اندازه رقبا، بازار هدف رقبا و ساختار صنعت و شدت رقابت می باشد.
6- منصفانه بودن قیمت: انصاف، معیار هر تبادل مالی است و به عنوان قضاوتی در مورد اینکه آیا پیامد یا فرآیند خرید قابل قبول است یا نه، تعریف می شود.


نویسنده : زهرا چنکوک






دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟