https://www.bfn.ir/article/33195 قانون منابع در بازاریابی چیست؟
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

قانون منابع در بازاریابی چیست؟

  • شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2844
  • RSS

قانون منابع در بازاریابی چیست؟
بدون پول کافی هیچ ایده ای به نتیجه نمی رسد.
حتی بهترین ایده های جهان هم بدون پول، کاری از پیش نمی برند. مخترعان، کارآفرینان و افراد خوش فکر همه ظاهراً معتقدند تنها چیزی که ایده های عالی آنها نیاز دارد، کمک حرفه ای بازاریابی است.
این فکر کاملاً اشتباه است. بازاریابی نبردی است که در ذهن مشتری صورت می گیرد. برای وارد شدن به ذهن آدمی، و برای باقی ماندن در آنجا، باید پول خرج کرد. یک ایده متوسط همراه یک میلیون دلار، توفیق بیشتری به دست می آورد تا یک ایده عالی بدون پول.
برخی کارآفرینان، تبلیغات را به عنوان حل مساله ورود به ذهن مشتری می بینند. تبلیغات، گران است. ایده های فاقد پشتیبانی مالی، ارزشی ندارند. خوب، البته نه با این شدت، اما فرد باید از ایده اش برای یافتن پول استفاده کند، نه برای گرفتن کمک بازاریابی، نوبت بازاریابی بعداً فرا می رسد.
برخی کارآفرینان، کسب شهرت از طریق روابط عمومی را ارزان ترین راه ورود به ذهن مشتریان می دانند. آن را تبلیغات مجانی می دانند، در حالی که روابط عمومی اصلاً مجانی نیست.
برخی کارآفرینان، مشارکت سرمایه داران را راه حلی برای مشکل پولی خود می دانند. با این همه، فقط درصد ناچیزی موفق می شوند منابع مالی لازم خود را از این طریق تامین کنند.
برخی کارآفرینان شرکت های امریکایی را برای اجرای طرح خود آماده، علاقه مند و از نظر مالی توانا می دانند. این هم فکر چندان درستی نیست. شرکت های بزرگ تاکنون معدودی ایده از بیرون پذیرفته اند. یگانه راه نجات، پیدا کردن یک شرکت کوچک و ترغیب آن به قبول اثر گذاری ایده شماست.
به خاطر داشته باشید: ایده بدون پول، ارزشی ندارد. آماده باشید که برای تامین مالی ایده خود، از خودگذشتگی زیادی نشان دهید.
در بازاریابی، پولدارها غالباً پولدارتر می شوند، زیرا آنها با صرف پولشان می توانند ایده های خود را در ذهن مشتریان وارد کنند. مساله آنها جدا کردن ایده های خوب از ایده های بد است، و اجتناب از پول خرج کردن روی محصولات بی شمار و برنامه بی شمار است.
رقابت، بی امان است.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟