https://www.bfn.ir/article/33194 ارزیابی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ها
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

ارزیابی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ها

  • پنج شنبه ۵ آذر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4687
  • RSS

ارزیابی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ها
امروزه سرمایه گذاری های سنگینی توسط بنگاه های مختلف روی مدیریت ارتباط با مشتری صورت گرفته است. با وجود این، طبق گزارش های مختلف اجرای این طرح ها ریسک بالایی دارد، به گونه ای که طبق گزارش های گارتنر نرخ موفقیت پیاده سازی آن کمتر از سی درصد است و توجیه هزینه های پیاده سازی آن کار دشواری است. با این حال، کاربردهای مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان در حوزه های مختلف به ویژه بخش خدمات انکار ناپذیر است و نمی توان آن را نادیده انگاشته و به دلیل مشکلات و ریسک هایی که دارد به آن مبادرت ننمود. با توجه به اهمیت بالای اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری که یکی از ابزارهای اصلی رقابت و کسب مزیت رقابتی پایدار است، باید مکانیزم مناسبی تدوین و طراحی شود تا بتواند ریسک های ناشی از آن را کاهش داده، مدیریت آن را تسهیل کند. یکی از دلایل شکست اجرای مدیریت ارتباط با مشتری آنچنان که پژوهشگران مختلف به آن اشاره کرده اند، نداشتن ابزار و معیارهای مناسب برای سنجش و ارزیابی ارتباط با مشتریان است. این مفهوم سازمانی نیز همچون سایر مفاهیم چنانچه مورد سنجش قرار نگیرد نمی تواند به درستی مدیریت شود. بنابراین داشتن ابزاری جامع برای ارزیابی ارتباط با مشتریان با دیدگاهی ضروری است.
روش های سنتی مالی/حسابداری ارزیابی سرمایه گذاری در حال حاضر پر کاربردترین ابزارهای ارزیابی بازاریابی هستند ولی این روش ها برای ارزیابی سرمایه گذاری هایی مثل مدیریت ارتباط با مشتری که انتظار می رود مزایای آنها نامشهود، غیر مستقیم، یا راهبردی باشد، مناسب نیستند.
تنها روش های چند معیاره می توانند این مشکل را حل کنند؛ زیرا عوامل نامشهود و مشهود را به صورت ترکیبی در نظر می گیرند برخی از این روش ها عبارتند از اقتصاد اطلاعات، تحلیل هزینه – منفعت، نرخ بازگشت مدیریت، تحلیل ارزش، پروتفوی سرمایه گذاری. با وجود این، نقص عمده این روش ها این است که توافق بر روی امتیازات آنها دشوار است.
بنابراین برای ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری نیازمند ابزاری هستیم که عوامل مشهود و نامشهود را بسنجد، رویکردی فرایندگرا و جامع داشته باشد و نواقص روش های فوق را نیز برطرف سازد.
در نتیجه بانک ها می توانند با آگاهی از وضعیت موجود خود در زمینه ارتباط با مشتریان، برنامه ریزی مناسب و مؤثری برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان انجام دهند.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟