https://www.bfn.ir/article/33192 نحوه ارتباط با مشتری
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

نحوه ارتباط با مشتری

  • سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2446
  • RSS

نحوه ارتباط با مشتری
امروزه در دنیای تجارت اصلی ترین عنصر مشتری است و باید این نکته رادر نظر داشت که همیشه حق با مشتری است. در واقع ارائه پاسخ مناسب به این سؤال که مشتری چه می خواهد یکی از اصلی ترین قدم ها در رسیدن به موفقیت می باشد.
رازهای اصلی موفقیت در جذب مشتری عبارتند از:
1- احترام به مشتری که یکی از اولین خواسته های هر مشتری می باشد. مشتری به عنوان یک انسان  دارای هویتی مستقل و شخصیتی مدنی است که می خواهد از یک دیدگاه محترمانه به او نگریسته شود.مشتری که با برخورد محترمانه مواجه شود، درصدد بر می آید پاسخی محترمانه دهد. از این جهت فضایی ایجاد خواهد شد که مشتری در آن احساس بیگانه بودن نخواهد داشت.
2- مشتری در همان نگاه اول ظاهر مرتب، منظم و تمیز کارمندان و مکانی که در آن وارد می شود را ارزیابی می کند. هر چه محیط منظم و مرتب تر باشد مشتری احساس رضایت بیشتری پیدا می کند.
3- با ارائه تمامی کالا و خدمات مورد نیاز مشتری می توانید اعتماد او را به خود افزایش دهید.
4- برای هر مشتری کیفیت خدمات از مهم ترین علت های مراجعه است.
5- قیمت کالا و خدمات از مواردی است که مشتری به آن ها توجه دارد.
6- در حداقل زمان ممکن خدمات را به مشتری ارائه کنید زیرا مشتری از طولانی شدن زمان می ترسد. مراقب وقت مشتری باشید. سر وقت به محل قرار بروید، مدیریت زمان داشته باشید.تفاوت بین انسان های موفق و ناموفق نوع نگرش آنها به زمان می باشد. با مدیریت زمان زندگی بهتر می شود. سعی کنید به عنوان فردی خوش قول مطرح باشید.
7- دستیابی مشتری به رده های بالاتر می تواند آنها را برای مراجعات بعدی مصمم تر کند.
8- بوجود آوردن تنوع در محیط کار با توجه به پیشنهادات مشتریان، آنان را در همکاری ترغیب می نماید.
9- رضایت کارمندان عامل اصلی برای رضایت مشتریان است.
10- بوجود آوردن روح اعتماد و صداقت در محیط کار
حیات اقتصادی هر شرکتی به رضایت مشتریان بستگی دارد و بدون مشتری به بن بست خواهد رسید.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟