https://www.bfn.ir/article/33185 نقش CRM در بازاریابی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

نقش CRM در بازاریابی

  • چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4437
  • RSS

نقش CRM در بازاریابی
با بهترین شدن شما برنده مسابقه نخواهید شد بلکه بهترین ماندن، اصل است.
مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان ها همانند دیدبان کشتی می باشد. همانطور که کشتی تایتانیک بدون دیدبان نتوانست به ادامه حیات خود ادامه دهد سازمان ها نیز بدون داشتن واحد مدیریت ارتباط با مشتریان نمی توانند به حیات خود ادامه دهند. زیرا که مزیت رقابتی سازمان های امروزی مشتریان هستند و سازمان ها بایستی مشتریان را شریکی برای خلق ارزش در نظر داشته باشند.
مؤلفه های مدیریت ارتباط با مشتریان
مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شامل سه بخش اصلی زیر می باشد:
مشتری (Customer)، روابط (Relationship) و مدیریت (Managment).
منظور از مشتری، مصرف کننده نهایی می باشد که در روابط ارزش آفرین، نقش حمایت کننده را داراست.
منظور از روابط بوجود آوردن مشتریان سودمندتر و وفادارتری از طریق ارتباطی یادگیرنده می باشد و منظور از مدیریت، خلاقیت و هدایت فرآیند کسب و کار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب سازمان می باشد.
دلایل بوجود آمدن CRM
1- جابه جایی قدرت از تولیدکننده به خریدار و مصرف کننده
2- پیشی گرفتن عرضه از تقاضا در بیشتر محصولات و خدمات
3- ضعیف شدن قدرت فروشندگان در قیمت گذاری
4- افزایش هزینه تبلیغات و آسان نبودن دسترسی به مخاطبان
5- گستردگی و پراکندگی بازارها.
انتظارات مشتری از یک ارتباط با سازمان عبارتند از:
1- اعتماد و امنیت
2- صرفه جویی در زمان
3- راحتی
4- تصمیم بهتر فروش
5- بازده مالی
6- مشتری گرایی
7- رضایت اجتماعی
مدیریت ارتباط با مشتریان را می توان به عنوان رویکردی مبنی بر مدیریت دانست که سازمان ها قادر می شوند مشتریان سودآور را توسط مدیریت روابط بر آنها و تشخیص و جذب کنند که منجر به افزایش حفظ مشتریان گردد و با این روش به سودآوری سازمان بیافزایند. مدیریت ارتباط با مشتریان می خواهد با ارائه خدمات به مشتریان سازمان رضایت و وفاداری مشتریان را فراهم کند تا بتواند آنها را حفظ کند. و باید گفت سازمان ها قادر نیستند ارتباط  مؤثر با مشتریان برقرار نمایند مگر آنکه سازمان ها بفهمند که چه خدماتی و در چه موقع برای مشتریان ارزش دارد و مشتریان چه میزان می توانند برای آن هزینه کنند. شما هر قدر در رابطه با مشتری اطلاعات داشته باشید احتمال برخورداری از سود بیشتر در اثر افزایش وفاداری مشتری بالاتر می باشد.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟