https://www.bfn.ir/article/33183 نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) چیست؟
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) چیست؟

  • دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3229
  • RSS

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) چیست؟
از اصلی ترین عوامل در موفقیت هر سازمانی، ارتباط مؤثر با مشتریان می باشد که در حال حاضر این مدیریت و هدایت توسط نرم افزاری به نام CRM انجام می شود و CRM مخفف عبارت Customer Relationships Managment می باشد به معنای مدیریت ارتباط با مشتری.
تعاریف متفاوتی برای نرم افزار CRM موجود است ولی در تمامی آن تعاریف آنچه ثابت است: مدیریت، روابط و مشتری می باشد.
مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یک استراتژی برای مدیریت تمامی رابطه ها و تعاملات یک سازمان با مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی آن که به افزایش سود کسب و کار کمک می کند.
مدیریت ارتباط با مشتریان مجموعه ای از فعالیت ها، استراتژی ها و تکنولوژی هایی می باشد که به منظور مدیریت و تحلیل ارتباط با مشتری در طول عمر مشتری استفاده می شود و هدف آن بهبود روابط تجاری با مشتری و سرانجام حفظ مشتری و افزایش میزان فروش است.
جای نرم افزار CRM در قلب فرآیندهای تجاری می باشد.
پیتر دراکر هدف هر کسب و کار را جذب مشتری و حفظ مشتری می داند.
فرانسیس باتل از بزرگان دانشگاهی در مدیریت ارتباط با مشتریان است و نگاهی جامع به این مفهوم داراست او مدیریت ارتباط با مشتریان را در تمامی ابعاد اساسی یک تجارت دخیل می داند. در واقع فرانسیس باتل همه فعالیت های استراتژیک، عملیاتی، تحلیلی و تعاملی را مربوط به مفهوم CRM می داند.
ما به CRM نیاز داریم چرا زیرا:
1- حافظه محدودی داریم و مدیریت و پردازش اطلاعات سخت است.
2- نیازمندیم از موقعیت فعلی خود و تاریخچه ارتباطمان آگاه باشیم.
3- امروزه اطلاعات یک دارایی است.
4- سی آر ام تصمیم گیری را آسانتر می کند.
 
 


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟