https://www.bfn.ir/article/33182 قانون ذهن در بازاریابی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

قانون ذهن در بازاریابی

  • يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3776
  • RSS

قانون ذهن در بازاریابی
وارد شدن به دنیای ذهن مشتریان، بهتر از ورود به بازار است.
بهتر است در ورود به دنیای ذهن مشتریان پیشگام بود، تا ورود به بازار. ورود به بازار، اهمیت پیشگامی در ورود به ذهن را کم اهمیت جلوه می دهد. همۀ پیشگامی در بازاریابی، ورود به ذهن است. پیشگام بودن در بازار تا آنجا اهمیت دارد که فرصت پیشگامی در ذهن و اندیشیدن را هم به شما بدهد.برای مثال شرکت آی بی ام، در عرضه کامپیوترهای بزرگ، نخستین شرکت نبود. رمینگتون راند با یونی وک پیشگام بود. اما در سایه کوشش های عظیم بازاریابی، آی بی ام نخست وارد اذهان شد. و سپس، پیروزی را در جنگ عرضه کامپیوترها به بازار به دست آورد.
قانون ذهن از قانون ذهنیت ناشی می شود. اگر بازاریابی، جنگ ذهنیت است و نه جنگ محصول، پس ذهن بر بازار پیشی می گیرد.
قانون ذهن و اندیشه، تابعی از قانون ادراک و استنباط است. اگر بازاریابی، جنگ اذهان و اندیشه هاست، و نه جنگ عرضه محصول، این اندیشه ها هستند که در بازار پیش می افتند.
هزاران کارآفرین بالقوه هر سال با این قانون بر زمین می افتند. فرد، نظر یا ایده ای دارد که فکر می کند صنعتی را زیر و زبر خواهد کرد، ممکن است این طور هم باشد، اما مشکل، انتقال ایده یا نظر به ذهن مشتریان است.
راه حل قراردادی و سنتی حل این مسأله پول است یعنی؛ مبالغی برای طراحی و ساخت محصول یا سازمان های خدماتی به اضافه مبالغی هم برای کنفرانس های مطبوعاتی، شرکت در نمایشگاه ها بازرگانی، تبلیغات، و استفاده از ارسال اطلاعات پستی.
متاسفانه، این موضوع به آنجا رهنمون می شود که پاسخ همه پرسش های بازاریابی یک چیز باشد: پول. ولی این درست نیست.
پس از شکل گیری اذهان، نمی توان آن را عوض کرد. این کار مثل مقابله با دشمنی است که ، سراسر قلمرو شما را فتح کرده باشد.
اگر ذهنی شکل گرفت، تغییر آن غیر ممکن یا دست کم دشوار است.بیهوده ترین کاری که در بازاریابی می توان انجام داد، کوشش در تغییر ذهنیت مردم است.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟