https://www.bfn.ir/article/33181 تحقیقات بازاریابی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

تحقیقات بازاریابی

  • شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2995
  • RSS

 تحقیقات بازاریابی
انجام هر فعالیت بازاریابی در هر زمینه و تحت هر شرایطی باید بر اساس تحقیقات باشد. تحقیقات بازاریابی به معنی یک روش عینی و منظم برای جمع آوری، طبقه بندی و تجزیه و تحلیل اطلاعات و تعمیم نتایج بدست آمده در سطح جامعه مورد بررسی و بالاخره تصمیم گیری بر مبنای آن است. بدیهی است قبل از آغاز هر فعالیت تحقیقی، باید هدف تحقیق، مشخص و مشکل یا مشکلات موجود شناسایی شود و محقق یا پژوهشگر به منظور حل و رفع مشکل معین فعالیت خود را آغاز نماید.
تحقیقات بازاریابی کلیه زمینه های تأمین مواد اولیه، تولید، فروش، قیمت گذاری، تبلیغات، بسته بندی، رقابت و ... را در بر می کیرد ولی تحقیقات بازار فقط به امر تحقیق در مورد بازار یک کالای معین، حجم و وسعت آن، تقسیم بندی های جغرافیایی یا صنفی، سهم بازار رقبا و دیگر ویژگی های بازار می پردازد.
تحقیقات بازاریابی مدت هاست که جای خود را در ادبیات بازرگانی باز کرده است. بدین معنی که با افزایش فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده، افزایش حجم تولیدات و صدور اجباری آنها از نقاط تولید به نقاط مصرف (اعم از داخلی یا خارجی) و بالاخره به سبب افزایش جمعیت و بالا رفتن تقاضا، ضرورت تحقیقات بازاریابی قبل از تولید اجتناب ناپذیر شده است.
الف- اهداف استراتژیک در بازاریابی
لغت استراتژی دارای ریشه یونانی است و استراتوگوس به معنی فرمانده لشکر است. مراد از این واژه در مدیریت، ارتباط دادن عملیات با اهداف، همچنین طبقه بندی اهداف به اهداف بلند مدت، حیاتی، مهم و استراتژیک از یک طرف و کوتاه مدت، اجرایی و قابل انعطاف از سوی دیگر است.
اهداف استراتژیک یک بنگاه اقتصادی، دورنما، چشم انداز و جهت کلی حرکت بنگاه را تعیین می کند و در مقوله های اساسی نظیر اینکه محصول بنگاه چه باید باشد، مشتریان بنگاه چه کسانی هستند، بازار هدف کجاست، روش های توزیع چگونه است و ... به بحث می پردازد.
ب- اهداف اجرایی
اهداف اجرایی، اهداف کوتاه مدت یا یکساله ای هستند که در حقیقت برنامه کار بنگاه را تشکیل می دهند. اهداف بلند مدت معمولا به چند برنامه کوتاه مدت اجرایی تقسیم می شوند که با ترتیب و توالی منطقی بدنبال یکدیگر اجرا می شوند. فرضاً اگر در یک شرکت تعاونی مصرف، هدف بلند مدت، چند برابر کردن تعداد اعضا و بعبارت دیگر چند برابر کردن سرمایه باشد، هدف کوتاه مدت و اجرایی در سال اول، می تواند کار فرهنگی و افزایش آگاهی های اعضا نسبت به لزوم تقویت بنیه مالی شرکت از طریق خرید سهام بیشتر و هدف کوتاه مدت و اجرایی سال دوم می تواند ترغیب اعضا به خرید مثلاً دو برابر سهام فعلی شان با انگیزه دو درصد تخفیف در اجناس خریداری شده یا جوایز دیگر باشد.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟