https://www.bfn.ir/article/33180 سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

  • پنج شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2925
  • RSS

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری  (CRM)
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از دید گارتنر یک استراتژی کسب و کار است که موجب افزایش فروش، سود و رضایت مشتری می گردد.
CRM فرآیندی است جهت گردآوری و یکپارچه سازی اطلاعات برای بهره برداری مؤثر و هدف دار.
نرم افزار CRM بوسیله کارکردهای ذیل شناسایی می شود.
1- قابلیت درجه بندی
2- کانال های ارتباطی چندگانه
3- جریان کار
4- پایگاه داده
5- ملاحظات حریم خصوصی
اهداف CRM
هدف مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) کمک به کسب و کار در زمینه استفاده از تکنولوژی و منابع انسانی به منظور درک رفتار مشتریان و ارزش این مشتریان می باشد.
1- فروش را مؤثرتر کند
2- به کارمندان فروش برای هر چه سریع تر فروختن کمک کند.
3- افزایش درآمد مشتری
4- ساده تر شدن فرآیندهای فروش و بازاریابی
5- به مشتری خدمات بهتری ارائه کند.
6- مشتریان جدید
آیا شاخصی برای سنجش میزان احتیاج به CRM وجود دارد؟
در عمل تنها یک روش برای ارزیابی میزان احتیاج به نرم افزار CRM، شمارش کانال هایی می باشد که یک مشتری از طریق آن ها به سازمان می تواند دسترسی داشته باشد. هر چقدر میزان کانال های ارتباطی سازمان زیادتر باشد، نیاز به داشتن یک CRM با تصویری با تمرکز بر یک مشتری خاص زیادتر می شود.
انواع سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
1- سیستم مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی
شامل اپلیکیشن هایی برای ارتباط با مشتری است مثل ابزارهای SFA و خدمات و بازاریابی
2- سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی
اطلاعات مشتری را که از CRM عملیاتی آمده است تحلیل می کند.
3- سیستم مدیریت ارتباط با مشتری همکاری
دپارتمان های فروش،بازایابی و خدمات را به هم ارتباط می دهد و اطلاعات مشتریان را در میان آنها تقسیم می کند تا یک دید و درک بهتری نسبت به مشتری ایجاد شود.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟