https://www.bfn.ir/article/3126 فروش کردن (قسمت اول)
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

فروش کردن (قسمت اول)

  • چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4467
  • RSS

فروش کردن (قسمت اول)
هر کاری که در فرآیند فروش انجام بدهید، از اولین تماس تا بسته شدن قرارداد فروش و تحویل کالا یا خدمت، تأثیری بر جای می گذارد. چیزی که خنثی باشد وجود ندارد. هر کاری بکنید یا مفید واقع می شود و یا لطمه می زند. چیزی را به بخت و شانس نمی توان واگذار کرد.
اولین کلماتی که از دهان شما خارج می شوند فرآیندی را شروع می کنند که یا منتهی به فروش می شود، یا فروش را منتفی می سازد. وقتی برای اولین بار یک مشتری را ملاقات می کنید، مقاومت او را در برابر فروش در اوج خود قرار دارد. در واقع، تمامی خریداران بالقوه و احتمالی، در برابر فروش شما مقاومت نشان می دهند و این کاملا طبیعی است. این بخشی طبیعی از فروش کردن در جامعه تجاری است. این شکلی از دفاع از خود است.
دفاع از خود در برابر پیامهای فروش
مشتریان به طور متوسط در روز در معرض حدود سه هزار پیام بازرگانی قرار می گیرند. از زمانی که مشتری صبح از خواب بیدار می شود با پیامهای بازرگانی رادیو، تلویزیون، روزنامه ها، مجلات و تابلوهای خیابانی بمباران می گردد. مشتری به هرسمتی که نگاه می کند یک آگهی تجارتی می بیند: این را بخرید!
برای اینکه کسی بتواند در یک جامعه بازرگانی دوام آورد، باید مقاومت شدیدی در برابر فروش از خود نشان بدهد. شما به عنوان یک فروشنده حرفه ای باید انتظار آن را داشته باشید که با این مقاومت روبه رو گردید.
تصمیم گیری
یکی از بهترین روشهای برخورد با مشتری احتمالی این است که به او بگویید: آقای خریدار، از اینکه وقت خودتان را به من دادید متشکرم. لطفا راحت باشید. من نیامده ام چیزی را به شما بفروشم. این منظور از آمدن من به اینجا نیست.
اگردر شروع این عباراتن را با تبسمی تحویل خریدار بدهید، او تا حدود زیاد آرام می گیرد. البته هنوز در تردید است، اما تردید او به حد سابق نیست.
بعد به او بگویید: تنها دلیل آمدن من این است که به شما نشان بدهم چرا بسیاری از همکاران شما این کالا را از ما خریده اند و همچنان به خرید خود ادامه می دهند. تنها خواهش من این است که به حرف های من گوش بدهید و بعد خودتان تصمیم بگیرید آیا این کالای مورد علاقه شما هست یا نیست.
تقریبا بدون استثنا مشتری پیشنهاد شما را می پذیرد. حالا نوبت شماست که با طح سؤالات متناسب و به جا بدانید او در حال حاضر چه می کند و کالای شما چگونه می تواند نیازهای او را برطرف سازد.
پس از آنکه از موقعیت خریدار مطلع شدید و نیازهایش را شناختید، می توانید کالای خود را به عنوان راه حل ایده آل برای برطرف کردن نیازهای او معرفی کنید.
از مشتری جواب بخواهید...
 
ادامه دارد



نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟