https://www.bfn.ir/article/3119 نقش فناوری های اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

نقش فناوری های اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

  • سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4506
  • RSS

نقش فناوری های اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
به منظور درک حمایت فناوری های اطلاعات ازCRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) باید به برخی فعالیت های خاص CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) اشاره شود. همینطور که صاحب نظران اذعان می دارند، مدیریت ارتباط با مشتری دارای پنج فایده ی زیر است:
  • کار مشتریان را برای انجام مبادله ساده می کند.
  • بر مشتریان نهایی محصولات و خدمات سازمان ها تمرکز می کند.
  • فرآیندهای کاری مواجهه با مشتریان را از نقطه نظر مشتری نهایی مجددا طراحی می کند.
  • سازمان را به سودآوری می رساند: نوعی معماری کسب و کار الکترونیکی جامع و در حال رشد را طراحی می کند.
  • باعث ایجاد وفاداری در مشتری می شود. این امر علی الخصوص در تجارت الکترونیکی کلید سودآوری است.
برای تحقق کارکرد  فوق انجام اقدامات زیر لازم است. در اینجا باید دقت شود که گرچه تمام کارهای زیر به نوعی به وب مربوطند، ولی CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) عموما بر روی وب ارزان تر و مؤثرتر کار می کند.
  • تحویل خدمات شخصی شده و اختصاصی.
  • هدف گذاری صحیح مشتریان.
  • کمک به مشتریان جهت انجام امور خود یا تحقق اهدافشان.
  • کمک به مشتریان جهت سرویس دهی به خود.
  • به جریان انداختن آن دسته از فرآیندهای کاری که بر مشتریان تأثیر می گذارند.
  • تجربیات کامل خرید مشتریان.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟