https://www.bfn.ir/article/3116 معماری اطلاعاتی CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان)
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

معماری اطلاعاتی CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان)

  • شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4196
  • RSS

معماری اطلاعاتی CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان)

بانک اطلاعاتی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، مخزنی برای اطلاعات ایجاد شده و داده های ثبت شده در سیستم است. در واقع این مرکز و انبار داده ها، قلب سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است که طیف وسیعی از اطلاعات را در درون خود جای می دهد. البته در این میان، بانک اطلاعات مشتریان اصلی ترین بخش اطلاعاتی هر سیستم  CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) است که پایه ای برای تمامی اطلاعات مورد نیاز بخش های مختلف فروش، بازاریابی و خدمات پشتیبانی است.

اطلاعات مربوط به بازاریابی، خدمات پشتیبانی همچنین اطلاعات برگرفته از سایر بانک های اطلاعاتی، نظیر اطلاعات مالی و اعتباری مشتریان و ... در بانک اطلاعات CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) جمع آوری و نگهداری و برحسب درخواست صورت گرفته به متقاضیان عرضه می شوند.

سازمان ها با حجم بسیار زیادی از داده ها و منابع مختلف کسب آنها مواجه اند که تمامی آنها می بایست ساماندهی و طبقه بندی شده تا در زمان لازم و در اسرع وقت با توجه به نیاز پیش آمده، مورد استفاده قرار گیرند. بانک اطلاعات مشتری به سازمان و مدیران در طراحی، اجرا و کنترل ارتباطات و تماس های مشتریان در قالب سیستم های اطلاعاتی کمک می کند که در تمامی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتریان از اهمیت خاصی برخوردار است. از این رو ، باید توجه داشت که یک سیستم اثربخش اطلاعات مشتری، شامل یک جریان منظم از اطلاعات است که قابلیت کافی برای درک مشتریان و پیش بینی دقیق الگوهای رفتاری آنها را در آینده دارد.

نکته مهمی که در خصوص بانک های اطلاعاتی سازمان می بایست مورد توجه قرار گیرد آن است که هر چه بانک های اطلاعاتی، یکپارچگی و تمرکز بیشتری داشته باشند، اعتبار و کارایی آنها بالاتر می رود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟