https://www.bfn.ir/article/3108 مشتری مطمئن
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مشتری مطمئن

  • چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3320
  • RSS

مشتری مطمئن
واژه های کلیدی مورد استفاده برای توصیف این سنخ مشتری عبارت اند از:
قدرتمند،صرفه جو در وقت، علاقه مند به نفع دو طرف، هدف گرا، فرصت طلب، مصلحت جو، کارآمد، رقابت جو، پیشرو در بازار، با صرفه از نظر هزینه و درآمدساز.
این مشتریان جسور، و متمرکز بر کل داد و ستد هستند. اگر چه بسیار خود رأی اند، در مورد آنچه دوست دارند یا ندارند بسیار قاطع و صریح هستند. آنان ابتکار به خرج می دهند و برای پشتیبانی دیدگاهشان دست به آزمایش می زنند. مشتریان مطمئن به اهداف خود متعهد هستند و محصولات و خدماتی را که این اهداف را پشتیبانی کنند می خرند. به هر حال آنان تمایلی به وفاداری به فروشندگان یا تأمین کنندگان خود ندارند.
اینان رهبرانی قوی هستند و به کسانی که از پس آزمون آنان برآیند و شایستگی خود را اثبات کنند، احترام می گذارند. ممکن نیست تلفن بزنند، و باید ببینید آیا به قدر کافی جرأت دارید تا امر فروش به اینان را پیگیری کنید؟ ممکن است به نوعی بد زبان به نظر برسند و شما را بترسانند.
اینان از فاصله ی تلفنی به نفع خود استفاده می کنند، ولی برای پیروز شدن این افراد را غنیمت بشمارید زیرا آنان تصمیم گیرندگان اصلی هستند و استعداد آن را دارند که بهترین مشتریان شما شوند.
آنان ممکن است به وقت و کارایی بیش از پول اهمیت بدهند، بنابراین اگر می خواهید صد در صد برنده باشید در خصوص اتخاذ رویکرد منافع مالی بیشتر محتاط باشید. از آنجا که وقت را طلا می دانند،اگر گمان ببرند که شما وقت آنان را هدر می دهید رابطه شان را با شما قطع خواهند کرد. آنان بی ادب نیستند بلکه فقط در مورد کار جدی هستند. به همین دلیل جزئیات را نادیده می گیرند و بنابراین نسخه ی خلاصه یا خلاصه اجرایی را می خواهند. از طرف دیگر، اگر بتوانید با یک تماس تلفنی کوتاه با آنان کار کنید نه این که مثل دیگران از این در و آن در با آنان صحبت کنید، قادر خواهید بود با آنان رابطه برقرار کنید و معامله را به انجام برسانید، در حالی که رقیب نمی تواند.
راهبرد
از دیدگاه اینان آگاه باشید! مشتریان مطمئن تصمیم های خود را بر اساس این که کجا می خواهند بروند و چه چیزی به آنان کمک خواهد کرد تا به آنجا برسند، می گیرند. چابک و بسیار آماده باشید و وقت را با حال شما چطور است؟ یا ذهر گونه اطلاعات نامربوط هدر ندهید. چنانچه شما درخواست کرده اید ده دقیقه با آنان مکالمه کنید، توجه داشته باشید وقتی که ده دقیقه سپری شد مکالمه را تمام کنید.پیش بینی می شود که آنان در حالی که پشت خط با شما سرگرم گفتگو هستند چندین کار انجام می دهند، بنابراین گاه گاهی آنان را امتحان کنید و پاسخ بخواهید تا مطمئن شوید که پشت خط به شما گوش می دهند.
  • به آنان بباورانید احترامی که به وقت آنان می گذارید صادقانه است، تا با تمایل بیشتری به تماس های شما پاسخ دهند. پیش بینی می شود که باید چند بار زنگ بزنید تا به آنان برسید، زیرا اینان افرادی پرمشغله هستند که پیداست در پاسخ به شما زنگ نخواهند زد.
  • پیام های صوتی کوتاه بگذارید و سرعت خود را افزایش دهید. از آنجا که وقت تنگ است، به زبان آنان و برای ایجاد ارتباط سریع تر صحبت کنید. از واژه های نیرومند مثل فرصت، مهم، اهداف شما، صرفه جویی در وقت و رقابتی استفاده کنید.
  • از چاپلوس به نظر رسیدن با گفتن لطفا یا اجازه می خواهم خودداری کنید. سرعت اجرایی نیز بسیار مهم است. ممکن است به دلیل این که سریع تر اقدام می کنید معامله را به انجام رسانید.



نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟