https://www.bfn.ir/article/3104 پایگاه داده های مشتری
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

پایگاه داده های مشتری

  • شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4608
  • RSS

پایگاه داده های مشتری
اولین گام برای طراحی نرم افزار CRM ایجاد یک پایگاه داده های مشتری یا فایل اطلاعاتی است که پایه ی هر فعالیت مدیریت ارتباط با مشتری است. برای سازمان های مبتنی بر وب این مسأله، وظیفه ی خطیری است چون مبادلات با مشتری و اطلاعات تماس آن ها به صورت بخش طبیعی تعامل با مشتری انباشته می شود. برای شرکت های موجودی که قبلا اطلاعاتی را در مورد مشتریان خود جمع آوری نکرده اند این وظیفه مستلزم جستجوی داده های مربوط به تماس های گذشته آنان از برخی منابع داخلی مثل حسابداری و خدمات به مشتریان است. یک پایگاه داده ای به طور ایده آل باید شامل اطلاعات زیر باشد:
  • مبادلات: پایگاه داده های مشتری باید دربرگیرنده ی تاریخچه کامل خرید همراه با جزئیات آن باشد.
  • تماس های مشتری: امروزه تعداد در حال افزایشی از نقاط تماس مشتری از مسیرها و بسترهای چندگانه ای وجود دارد. پایگاه داده ای می بایست نه تنها شامل تماس های فروش و درخواست خدمات، بلکه شامل تماس های شروع شده از طرف مشتری یا سازمان نیز باشد.
  • اطلاعات توصیفی: اطلاعات توصیفی به منظور تجزیه و تحلیل داده ها برای بخش بندی مشتریان به کار می رود .
  • پاسخ به محرک های بازاریابی: این بخش از فایل اطلاعاتی با این سؤال می پردازد که آیا مشتری به طرح های بازاریابی مستقیم، تماس های فروش یا هر تماس مستقیم دیگری پاسخ داده است یا خیر.
  • داده های اضافی: سازمان ها به طور سنتی از روش های مختلفی برای ایجاد پایگاه داده هایشان استفاده می کنند. تولید کنندگان کالاهای با دوام از کارت های ضمانت نامه برای اطلاعات توصیفی پایگاه خود استفاده می کنند.متأسفانه نرخ پاسخ به کارت های ضمانت نامه در دامنه ی 30-20 درصد بوده و شکاف بزرگی را در پایگاه داده ها ایجاد می کند.سازمان های خدماتی در وضع بهتری قرار دارند چون طبیعت محصولات آن ها مستلزم نوعی تعامل مستقیم و بدون واسطه بین مشتری و سازمان است که به طور طبیعی به جمع آوری بهتر داده ها منتهی می شود.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟