https://www.bfn.ir/article/3103 علائم وفاداری مشتری
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

علائم وفاداری مشتری

  • پنج شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 4115
  • RSS

علائم وفاداری مشتری
برای محاسبه و تعیین درجه ی وفاداری مشتری، باید شاخص هایی تعریف و شناسایی کرد. این شاخص ها طبیعتا کیفی، عاطفی، غیر قابل لمس و گاهی اوقات انتزاعی هستند. ولی  می توان با روش های آماری، مقوله های کیفی را به کمی تبدیل و آن ها را اندازه گیری کرد. ذیلا 10 شاخص برای محاسبه ی عدد وفاداری مشتری معرفی می شود:
  1. تکرار خرید در آینده
  2. معرفی کالا یا بنگاه یا برند به دیگران
  3. تعهد درونی و قلبی به ادامه ی خرید از همان مارک یا برند یا بنگاه
  4. حمایت از برند
  5. دفاع از برند در برابر بدگویی های مخالفان
  6. مقاومت در برابر سایر پیشنهادها
  7. تحمل نارسایی های توزیع
  8. تحمل افزایش قیمت
  9. ادامه ی جست جو تا پیدا کردن کالا یا برند مورد نظر
  10. ارائه ی مشاوره به بنگاه یا فروشنده، برای بهبود و اصلاح


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟