https://www.bfn.ir/article/3097 لزوم کاربرد نظام مدیریت ارتباط با مشتری
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

لزوم کاربرد نظام مدیریت ارتباط با مشتری

  • پنج شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3674
  • RSS

لزوم کاربرد نظام مدیریت ارتباط با مشتری
اهمیت مشتری به عنوان یکی از ارکان اصلی بقای سازمان و تداوم فعالیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست. از طرفی ارایه خدمات مناسب نیز وابستگی مستقیم با شناسایی و آگاهی کامل نسبت به نیازهای مشتریان همچنین پاسخ گویی فعال و موثر به این نیازها دارد. بر این اساس CRM به گونه ای ساختار می یابد که در راستای اهداف تعریف شده سازمان را در شناسایی پیش بینی و پاسخ گویی به نیازهای مشتریان یاری نماید.
از جمله مواردی که موجب ایجاد ارزش افزوده در بخش های مدیریت ارتباط با مشتریان می شود یکپارچه سازی فعالیت ها و فرآیندهای مرتبط درون و برون سازمانی است که CRM توان پوشش و تامین بسترهای اصلی چنین رویکردی را دارا است. به عبارت دیگر به همان اندازه که فناوری در موفقیت عملکرد سیستم های CRM موثر است یکپارچه سازی فعالیت های داخل و خارج سازمان نیز بر موفقیت این سیستم ها اثر گذار خواهد بود.در همین راستا باید توجه داشت که موفقیت CRM به عنوان مجموعه ای از ابزارها هنگامی رخ می دهد که در راستای ارایه خدمات بهتر و بیشتر به مشتری جهت دستیابی به منافع بیشتر هدفمند گردد. در این صورت CRM مزیت های بسیاری را برای یک سازمان به ارمغان خواهد آورد که برخی از این مزایا در ادامه آورده شده اند:
  • کاهش فرایندهای وقت گیر و پرهزینه همچنین کنترل ریسک های کاری
  • ایجاد ساختارها و فرآیندهای نهادینه و سازمان یافته در زمینه بازاریابی توزیع و فروش و تسریع در عملکرد بخش های یاد شده
  • استانداردسازی و یکپارچه سازی روش ها و فرایندهای کاری بر اساس الگوهای برتر
  • جلوگیری از تکرار و تعدد اطلاعات مشابه در بخش های مختلف سازمان
  • رضایت مشتریان و حفظ توان ماندگاری در محیط رقابتی
  • امکان شناسایی الگوهای مصرف مشتریان بر اساس شاخص های گوناگون و توانایی الگوسازی رفتار مشتریان و پیش بینی آتی
  • درک بهتر نیازمندی ها و انتظارات مشتریان و افزایش توانایی سازمان ها در شناسایی جذب و حفظ مشتریان
  • ایجاد هماهنگی بیشتر با سایر سیستم های سازمان و ارتباط نهادینه شده و با سرعت میان واحدها و مراکز مختلف سازمان
  • حذف محدودیت های زمانی و مکانی و در ادامه آن کاهش مراجعات حضوری و پیگیری های تلفنی مشتریان و در نتیجه بالا رفتن بهره وری و منافع سازمانی
  • بهینه سازی ارایه خدمات و ارتباطات بدون نیاز به افزایش قیمت محصولات یا کاهش کیفیت
  • به کارگیری صحیح و اصولی سوابق مشتریان در راستای بالا بردن سطح کمی و کیفی
  • ارایه خدمات یا تولیدات
  • امکان کنترل و نظارت سریع بر عملکرد تمامی بخش ها و مراکز مختلف سازمان
  • گزارش گیری متنوع و سریع در تمامی سطوح و جلوگیری از اتلاف زمان های کاری
مواردی که به آنها اشاره شد گوشه ای از مزایای بی شمار استقرار نظام CRM در سازمان هستند. لیکن این مهم تنها با استقرار یک نرم افزار CRM محقق نخواهد شد چرا که این سیستم به خودی خود هدف نیست بلکه بستری از ابزارها جهت کاربرددر راستای اهداف سازمانی است. یک سیستم CRM هنگامی اثربخش است که:
  • هدف و ساختار عملکردی آن مشخص باشد
  • منابع اطلاعاتی و مراجع داده های آن مشخص باشد



نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟