https://www.bfn.ir/article/3096 سازمان های مشتری گرا یا مشتری مدار
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

سازمان های مشتری گرا یا مشتری مدار

  • چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 5064
  • RSS

سازمان های مشتری گرا یا مشتری مدار
ویژگی های سازمان های مشتری مدار عبارتند از:
  • درک دیدگاه های مشتری و آمادگی برای شنیدن شکایات و انتقادات او.
  • عمل کردن فراتر از انتظارات مشتری.
  • مشارکت با تأمین کنندگان مواد اولیه و تجهیزات و افراد صاحب نظر در مورد فرآیند ها و مواد متشکله در جهت رضایت مشتری.
  • مشارکت با مشتریان و آموزش و یادگیری از آن ها در جلسات گروه های کانونی، سمینارها، مصاحبه های عمیق و ...
  • تلاش مستمر برای رسیدن به ایده آل های مشتری.
  • توجه جدی به مقام و ارزش مشتریان درونی.
  • ارزیابی دائم و بی طرفانه ی عملکرد خود در برابر عملکرد رقبا و مقایسه ی  عملکردها با انتظارات مشتری.
  • قرار دادن خدمات مشتریان در اولویت اول.
  • درگیر کردن مشتری و مشارکت فکری با او در مورد تغییر در طراحی ها، اصلاحات و بهبود کالاها و خدمات.
  • تماس رودررو و چهره به چهره ی مشتری با مدیران ارشد.
  • علاقه مندی به دریافت صدای مشتری از طرق (VOC) مختلف.
پیش ازاین خصوصیات سازمان های مشتری مدار مورد بررسی قرار گرفت. بطور کلی یک مدیر که به اصول یک سازمان مشتری مدار معتقد باشد و دارای صبر فراوان ، تواضع ، انتقادپذیری ، آراستگی ، راستگویی و صداقت ، مطلع از خدمات سازمان و شنونده و پاسخ دهنده خوب جهت مشکلات مشتریان و … را می‌توان یک مدیر مشتری مدار محسوب کرد.
مدیران هر سازمان از هسته‌های اصلی آن محسوب شده و باید خصوصیات و ویژگی‌های مشتری مداری را در خود تقویت نمایندهمچنین مدیران مشتری مدار بدون کارکنان مشتری مدار موفق نخواهند بود
با چنین دیدگاهی کارکنان مشتری مدار، مدیران مشتری مدار و سازمان مشتری مداری پیوستاری از خدمت به مشتری هستند به طوری که اگرهر کدام وظیفه و مسولیت خود را نسبت به مشتری به درستی انجام ندهند فرآیند خدمت لطمه می خورد و به کاهش رضایت مشتریان می انجامد.



نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟