https://www.bfn.ir/article/23179 تأیید فروش (قطعی کردن معامله)
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

تأیید فروش (قطعی کردن معامله)

  • سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2823
  • RSS

تأیید فروش (قطعی کردن معامله)
مردم از مردم می خرند. بهتر از آن، مردم عاشق خرید کردنند. تجربۀ خرید می تواند بسیار پاداش دهنده باشد و بسیاری از انگیزه های خرید را ارضا کند: خود، آبرو، منزلت، حرص و طمع، شادی ناشی از پول خرج کردن، آسایش خیال و نظایر آن. فراگرد آرمانی فروش عبارت است از یک سفر دوجانبه با صداقت، اعتماد، و احترام، در هنگامی که شما و مشتریتان هماهنگ با هم در سراسر مدل زنجیری با یکدیگر کار می کنید. زمانی که سفره، دو جانبه باشد، تأیید فروش وابسته به اگر نیست، بلکه وابسته به چه وقت است.
به لحاظ عرفی این گام را بسته شدن فروش می گویند. با این حال، کلمۀ بسته شدن حامل معانی ضمنی منفی است، یعنی تصاویری از بی اخلاقی نمایندگان فروش را مجسم می کند که مشغول استفاده از تدابیر دستکاری کننده و چریکی طراحی شده ای هستند تا مشتری بی خبر را به زور وادار به خرید کنند. فنون سنتی بسته شدن معامله، نوعاً رابطۀ فروش را نابسامان می کنند. مشتریان این روزها، از این تدابیر تهاجمی، دستکاری کننده، و زورمندانۀ غیراخلاقی، خسته و رنجیده شده اند. با اتخاذ رویکردی غیر دستکاری کننده و صریح و ارائه یک راه حل ارزش افزودۀ عملی برای تأیید فروش، کارخرید را برای مشتری ود آسان کنید.تأیید، رواج موفقیت در فروش است. این، زمانی است که مشتری یک مدال طلا به فروشنده ای می دهد که عملکرد ارزش افزوده ای را که نفع طرفین در آن بوده است از خود نشان داده است. با این حال، با در نظر گرفتن کل فراگرد فروش، تأیید در خلأ روی نمی دهد. شما نیاز دارید که در سرتاسر کل فراخوان فروش سرگرم مهندسی کردن تعهد باشید، زیرا هر چه در هر گام می کنید یا می گویید، فروش را یا تقویت یا متوقف خواهد کرد.
تأیید به سادگی یعنی ایجاد یک حس اشتیاق مشترک برای انجام دادن کار با یکدیگر و سپس به کارگیری قدرت پرسش. وضعیت آرمانی این است که یک کارآفرین فروش، با اعتماد به نفس بتواند گرفتن کار را درخواست کند و همزمان سخت بکوشد که با پرسیدن سؤالات هوشمندانه رابطه ای را برقرار سازد. قدرت پرسش را دست کم نگیرید.
کسی که منتظر است یک اردک بریان به داخل دهان او بپرد باید خیلی خیلی انتظار بکشد.
یک ضرب المثل چینی
9 راهنمایی برای تأیید فروش
1. سؤال مربوط به تأیید را فقط پس از آنکه به طور مؤثر بین حداقل دو ویژگی مناسب و منافع پل زدید، مطرح سازید.
2. با اشاره کردن به اینکه راه حل ارزش افزودۀ شما چگونه می تواند به سود کسب و کار مشتریان باشد در اتخاذ تصمیم خرید به آنان کمک کنید.
3. این امر را که تا چه حد منافع، هزینه ها را جبران خواهد کرد، برجسته سازید؛ خلق ارزش.
4. موفقیت در گرفتن تأیید، یک تدبیر مجزا نیست، بلکه خلق ارزش در سرتاسر مدل زنجیری است.
5. اگر نتوانستید تأیید را بگیرید معنای آن این است که موفق به تکمیل یکی از گام های برنامه ریزی، کشف، یا ارائۀ یک راه حل خلاقانۀ ارزش افزوده نشده اید.
6. قبل از درخواست برای تصمیم گیری، از مشتریان انتظار داشته باشید که بگویند بلی به طور ذهنی تصور کنید که مشتری بلی می گوید.
7. هنگامی که از یک مشتری می خواهید که تصمیم خرید خود را بگیرد، تا زمانی که پاسخ نداده است ساکت بمانید.
8. یک سؤال تأییدی، خواستار اتخاذ یک تصمیم است. محک زنی نهایی شدن معامله، با طرح سؤالی از قبیل تا به اینجا در مورد ارائۀ من چه نظری دارید؟ انتخابهای دیگر را پیش روی مشتری می گذارد.
9. اگر نتوانستید به فروش برسید، حداقل با او دوست شوید.

نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟