https://www.bfn.ir/article/13143 پیاده سازی CRM
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

پیاده سازی CRM

  • چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 5463
  • RSS

پیاده سازی CRM

برای پیاده سازی CRM بایستی از سیستم های نرم افزار ویژه طراحی شده مطابق با اصول CRM استفاده نمود. این سیستم ها دارای ماژول ها مختلف و استاندارد هستند که ممکن است بنا به شرایط هر سازمان / شرکت نیاز باشد این ماژول ها تکمیل ، توسعه و سفارشی سازی شوند. در حال حاضر نرم افزار CRM باید حتما داری 5 ماژول اصلی و استاندارد به شرح زیر باشد. که در آینده ممکن است براساس نیاز بازار و تغییر رفتار خریداران و فروشندگان لازم باشد ماژول های دیگری نیز به بیس این نرم افزار اضافه گردد.

1. یکپارچه سازی اطلاعات مشتری در یک نقطه

در حال حاضر اطلاعات مربوط به مشتریان در واحد ها و نرم افزار های مختلفی در سازمان ها و شرکت ها ذخیر می شود که لازم است جهت توسعه بازار و استفاده کاربری از این اطلاعات تمام اطلاعات به صورت یکپارچه درون یک نرم افزار ذخیره گردد.

2. تجزیه و تحلیل و طبقه بندی کردن اطلاعات مشتریان

درصورت تنوع کالا و خدمات یک سازمان / شرکت ، این ماژول اقدام به طبقه بندی کردن اطلاعات مشتریان می نماید تا به راحتی بتوان برای هر طبقه تجزیه و تحلیل ویژه از وضعیت جاری آن جهت توسعه بازارهای هدف براساس اطلاعات هر طبقه داشته باشیم .

3. اختصاصی کردن نیاز مشتری

با جمع آوری اطلاعات ، پیشنهادات ،نظرات و ارتباطات موثر با مشتریان با استفاده از این ماژول می توانیم نیازمندی های مشتریان را شناسای کنیم و محصولات و خدماتی مطابق با نیاز و خواسته آنها طراحی نمایم این امر باعث رضایت مندی و وفاداری مشتریان به سازمان می گردد.

4. امکان تماس با مشتری از طریق کانال های ارتباطی مختلف

هریک از مشتریانی که با آنها در ارتباط هستیم از یک کانال ارتباطی خاص استفاده می کنند برای مثال بعضی از مشتریان از سیستم فاکس و بعضی ترجیح می دهند از طریق ایمیل به آنها اطلاع رسانی شود با ورود به دنیای اینترنت بسیاری هم تمایل دارند از طریق شبکه های اجتماعی مختلف با آنها در ارتباط بوده و اطلاعات ما را دریافت کنند.امکان شناسای کانال مورد علاقه مشتری و ارتباط از آن طریق از دیگر ماژول های الزامی برای هر نرم افزار CRM است که در هنگام پیاده سازی CRM باید به آن توجه نمود.

5. انتقال اطلاعات و مبادلات بین مشتری و سازمان

تمامی ارتباطات و مبادلات بین مشتریها و سازمان از طریق این ماژول مدیریت می شود. این اطلاعات شامل سفارش کالا و خدمات، اطلاعات مالی و پرداختها، اطلاعات ساخت و تکمیل سفارش مشتری، ارسال کالا یا خدمات برای مشتری، ارسال صورتحساب، اطلاعات ارسال کالا و خدمات پس از فروش، آموزش و پشتیبانی های مشتری، اطلاع رسانی به مشتریها براساس علاقه و نیاز هر کدام، و بقیه موارد است.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟