https://www.bfn.ir/article/13138 طراحی برنامه های ایجاد وفاداری در مشتری
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

طراحی برنامه های ایجاد وفاداری در مشتری

  • چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3617
  • RSS

طراحی برنامه های ایجاد وفاداری در مشتری
برای ایجاد وفاداری می توان انواع مختلفی از برنامه ها را به کار برد. برنامه های تدوین شده برای ایجاد وفاداری به طور معمول به دو گروه بازارهای مصرف کننده و بازارهای سازمانی تقسیم می شود. تمام برنامه های موجود به طور متفاوت طراحی می شوند و در برگیرنده ی مؤلفه های مختلفی اند. با این حال برخی از مؤلفه های مشترک آن ها را می توان داشتن پایگاه داده ای مشتری، روش های ارتباطات و شراکت برشمرد.
1-پایگاه داده ای مشتری
پایگاه داده ای مشتری نوعی ابزار فناوری اطلاعاتی است که از طریق انتخاب داده های وسیعی باعث دسترسی به اطلاعات شده و تمام سیستم های عملیاتی مثل منابع انسانی، فروش و سیستم های تعاملات، خرید و بازاریابی را ترکیب می کند. پایگاه داده ای حجم وسیعی از سیستم های چند گانه را استخراج، تبدیل و مدیریت کرده، موجب بازبینی تمام تعاملات گذشته با مشتریان می شود.
2-روش های ارتباطات
سازمان ها از روش های مختلف ارتباطات استفاده می کنند تا به مشتریانشان اطلاعات، خدمات و فواید دیگری را ارائه دهند. اینترنت، پست الکترونیکی، مراکز تماس، تبلیغات و فکس نمونه هایی از روش های ارتباطاتی مورد استفاده می باشند. علاوه براین برخی از سازمان ها انواع بسته های خوش آمدگویی، و روش ارتباطاتی دیگری مثلا مجلات محتوی اطلاعات عمومی به روز شرکت را عرضه می کنند.
3-شراکت
امروزه بسیاری از سازمانها با شبکه سازی و ایجاد شراکت های مختلف تشخیص داده اند که این شکل جدیدتر سازمانی فواید بسیاری را برای تحقق اهداف استراتژیکشان به همراه دارد. در برنامه های ایجاد وفاداری، شراکت به همکاری بین سازمان ها برای عرضه تشویقات مختلف به مشتریان اشاره دارد. نمونه هایی از خدمات عرضه شده توسط شریکان را می توان نرخ های مختلف خاص هتل ها یا خدمات اجاره ی خودرو برای استفاده اعضای کلوپ برشمرد. مشتریان نیز به طور معمول می توانند امتیاز جوایز را در هر زمانی که چیزی را از یکی از شرکای خرید می کنند دریافت دارند.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟