نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزار رزرواسیون ویلا

سیستم یکپارچه رزرواسیون فرادیس تحت وب می باشد. در این سیستم کلیه امور مربوط به رزرو، تحت بستر وب، به صورت آنلاین و بدون نیاز به نیروی انسانی و حضور مکانی، انجام می شود.

جستجو ویلا

بررسی پر یا خالی بودن ویلا

انجام رزرو

وارد کردن مشخصات همراهان

امکان ویرایش رزرو

دریافت فرم ورود به ویلا

ثبت خسارت توسط مدیر ویلابرای رزرو کننده

مدیریت ایام پیک و تعیین محدودیت رزرو

محاسبه درآمد ویلا به تفکیک دوره، فصل، سال

و انواع گزارشات مدیریتی


انواع مختلف پرداخت هزینه رزرو ویلا :

آنلاین

سفر کارت

نقدی

اقساط کسر از حقوق


این نرم افزار در حال حاضر به مدت 3 سال است که در شرکت فولاد مبارکه نصب و راه اندازی گردیده است




پیاده سازی نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) در مجموعه تجهیزات پزشکی ملک
شرکت تجهیزات پزشکی ملک اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM نمود تا بتواند با ایجاد نظم و دقت در کادر فروش خود و کنترل فعالیت های کارکنان توسط مدیران ارشد این مجموعه، نقاط ضعف را تبدیل به نقاط قوت مجموعه کنند.
  • دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 11

نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پنجره دوجداره کیل کین
گروه پنجره دوجداره کیل کین در زمینه درب و پنجره با نصب و راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس (CRM) با ایجاد هماهنگی و نظم بسیار دقیق درارائه خدمات بخش فروش، تولید و نصب، خطا را به حداقل خود رسانده و رضایت مشتریان خود را در جهت وفادارسازی آنها خواهان است.
  • سه شنبه بيست فروردين ۱۳۹۸
  • بازدید: 50

پیاده سازی سیستم جامع نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پایا هیدرولیک جم(چیتا)
شرکت پایاهیدرولیک جم در سال 1388 به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان، برای افزایش راندمان و حفظ کیفیت ارائه خدمات خود به مشتریان قبلی و جدید، اقدام به تهیه نرم افزار فرادیس CRM نموده است تا پرسنل این مجموعه با استفاده از نرم افزار CRM ، با تلاش پیگیرانه و منظم و با ارائه خدماتی زمان بندی شده و دقیق در حفظ ارتباط خود با مشتریان نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
  • سه شنبه چهاردهم اسفند ۱۳۹۷
  • بازدید: 95

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

اضافه شدن امکان دریافت خروجی اکسل از کالاها در بخش درخت کالا
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

چند شعبه ای شدن سیستم حسابداری
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

اجباری شدن سریال برای کالاها که می توان در قسمت درختواره ی کالاها تعریف کرد و در حواله ها برای کالاهایی که علامت گذاری شده است اعمال شود.
تاریخ: شنبه هفدهم فروردين ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان تایید درخواست کالا از انبار، توسط مسئولین مربوطه و اجازه صدور حواله برای کالا
تاریخ: شنبه هفدهم فروردين ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان وارد کردن جزئیات کالاها که شامل تمامی اسناد و فاکتورهای ثبت شده برای آن کالا می باشد.
تاریخ: شنبه هفدهم فروردين ۱۳۹۸

اضافه شدن قابلیت افزودن عکس در پروفایل مشتریان بصورتی که با تماس هر مشتری روی سیستم voip عکس آن فرد نمایش داده میشود.
تاریخ: پنج شنبه بيست دي ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول لیست گزارشات وظایف پرسنل هر سازمان با قابلیت فیلتر های تاریخ –موضوع-گزارش دهنده و.. برای دستیابی راحت تر در هر زمان به گزارشاتی که روی وظایف زده شده است.
تاریخ: سه شنبه بيست آذر ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول ثبت عکس و مشخصات فنی کالا در درخت کالاهای نرم افزار CRM و نمایش آنها در هنگام زدن پیش فاکتور و فاکتور کالاها
تاریخ: پنج شنبه اول آذر ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان پیگیری چریکی برای افزایش سرعت در تماس،ثبت توضیحات مربوط به هر مشتری،ارسال پیامک صوتی وثبت فاکتور برای شرکت هایی که مشتریان زیادی درخواست خرید محصول به آن شرکت داده اند و کارشناسان فروش باید به سرعت درخواست های داده شده را پیگیری کنند.
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷