نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

برنامه آموزشی سال 94 مدیریت ارتباط با مشتری CRM

  • دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2741
  • RSS

برنامه آموزشی سال 94  مدیریت ارتباط با مشتری CRM
تاریخ برگذاری دوره ساعت مدت دوره کارگاه آموزشی
31 اردیبهشت یک جلسه 3 ساعته 15-18 ندارد
18 خرداد یک جلسه 3 ساعته 15-18 ندارد
1 مرداد یک جلسه 8 ساعته 9-17 دارد
29 مرداد یک جلسه 8 ساعته 9-17 دارد
26 شهریور یک جلسه 8 ساعته 9-17 دارد
23 مهر یک جلسه 8 ساعته 9-17 دارد
28 آبان یک جلسه 8 ساعته 9-17 دارد
26 آذر یک جلسه 8 ساعته 9-17 دارد
24 دی یک جلسه 8 ساعته 9-17 دارد
29 بهمن یک جلسه 8 ساعته 9-17 دارد
13 اسفند یک جلسه 8 ساعته 9-17 دارد

سرفصل دوره آموزش مدیریت ارتباط بامشتری CRM

  • مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
  • تبدیل دیدگاه ازمحصول محوری به دیدگاه مشتری محوری
  • تعریف انواع مشتری از دیدگاه CRM
  • فرایند سازی در CRM
  • مدیریت دانش مشتری در CRM
  • سنجش رضایت مشتری
  • وفادار سازی مشتری در CRM
  • اهدف اجرای CRM
  • ساختار سیستم های CRM
  • CRM تعاملی
  • CRM عملیاتی
  • CRM تحلیلی
  • مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان (ECRM)
  • تعاریف اولیه ECRM
  • ویژگیها و مزایای ECRM
  • عوامل موفقیت ECRM
  • وفادار سازی مشتری از طریق ECRM
  • دیدگاههای غلط درباره CRM
  • مراحل اجرای CRM در شرکتها
  • مراحل انتخاب نرم افزار CRM
  • عوامل شکست پروژه های CRM در شرکتها
جهت کسب اطلاعات بیشتردرباره دوره آموزشی CRM با تلفن 03195018095 تماس بگیرید

نویسنده : مهندس اميد قربانزاده-مدير آموزش و استقرار CRM






دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟