نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

برگزاری دوره یک روزه ی آموزش مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

  • دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2965
  • RSS

برگزاری دوره یک روزه ی آموزش مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
 هدف از برگزاري اين دوره ی آموزشی، ارايه آخرين يافته‌هاي علمي، پژوهشي، تجربي پژوهشگران و متخصصان داخلي و خارجي در زمينه "مديريت ارتباط با مشتري" است.

از ديگر اهداف برگزاري اين دوره مي‌توان به فراهم كردن بستري براي تبادل دستاوردها، انتقال تجارب و گسترش ديدگاه‌هاي نوآورانه ميان افراد در حوزه‌ي مديريت ارتباط با مشتري اشاره كرد. 

محور های دوره ی آموزشی

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان   CRM

1.  مفهوم CRM

2.  تبدیل دیدگاه ازمحصول محوری به دیدگاه مشتری محوری

3.  تعریف انواع مشتری از دیدگاهCRM

4.  فرایند سازی  در CRM

5.  مدیریت دانش مشتری در CRM

6.  سنجش رضایت مشتری

7.  وفادار سازی مشتری در CRM

اهدف اجرای   CRM

ساختار سیستمهای CRM

1.  CRM تعاملی

2.  CRM عملیاتی

3.  CRM تحلیلی

مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان (ECRM)

1.   تعاریف اولیه  ECRM

2.   ویژگیها و مزایای  ECRM

3.   عوامل موفقیت  ECRM

4.   وفادار سازی مشتری از طریق ECRM

دیدگاه های غلط درباره CRM

مراحل اجرای CRM در شرکتها

مراحل انتخاب نرم افزار CRM

عوامل شکست پروژههایCRM  در شرکتها

 

جهت اطلاع از زمان برگذاری دوره ی آموزشی با شماره 03195018095 تماس حاصل نمایید.



 

 


نویسنده : مهندس اميد قربانزاده-مدير آموزش و استقرار CRM






دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟