نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

باشگاه مشتريان چیست؟

باشگاه مشتريان در چرخه CRM در بخش رشد و توسعه مشتری همراه با برنامه های وفادار سازی تعریف می شود. اگر با مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و چرخه اجرایی CRM آشنا نیستید CRM چیست را کلیک کنید.


در مدیریت ارتباط با مشتری از بازاریابی رابطه ای برای جذب و حفظ مشتريان به منظور افزایش ارزش عمر مشتری و سودآور مشتریان استفاده میکنیم در چرخه CRM بازاریابی رابطه ای بخش مهمی از مدیریت ارتباط با مشتری است این دو مفهوم آنقدر نزدیک و وابسته هستند که در بسیاری موارد از مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان بازاریابی رابطه ای نام برده میشود. یکی از روشهای موفقیت در بازاریابی رابطه ای حفظ مشتری وافزایش سود آوری مشتریان فعلی پیاده سازی باشگاه مشتریان است


باشگاه مشتری

برای آموزش بیشتر درباره بازاریابی رابطه ای و بازاریابی مستقیم حتما فیلم آموزشی زیر را ببینید


هدف باشگاه مشتریان


انواع باشگاه مشتری
مراحل راه اندازی باشگاه مشتری

مراحل راه اندازی باشگاه مشتری

Customer Club
برای راه اندازی باشگاه مشتریان با ما تماس بگیرید
تلفن : 03195018095

با راه اندازی باشگاه مشتریان
شما نیز عضو باشگاه مشتریان فرادیس خواهید شد



نصب و راه اندازی سیستم CRM فرادیس در شرکت همراهان نور شبکه
شرکت همراهان نور شبکه (HNS) با رسالت توسعه فرهنگ کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت ملی و هدف ارائه خدمات جامع و تخصصی سخت افزاري و نرم افزاري در زمینه هاي ارتباطات،‌انتقال اطلاعات ،نظارت فيزيكي (سيستم امنيتي و دوربين هاي مداربسته) و همچنين سيستم اعلام حریق در سال 1383 تأسيس و آغاز به كار نمود.
  • شنبه بيست و نهم تير ۱۳۹۸
  • بازدید: 50

نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت کیان تکنیک پارسیان
شرکت کیان تکنیک پارسیان با هدف گسترش خدمات پس از فروش در سراسر کشور و ایجاد نمایندگی هایی در مراکز استان قصد دارد سرعت ارایه خدمات خود را بر اساس آخرین متد خدمات پس از فروش شرکت الکترولوس،برای مشتریان خود فراهم سازد و بر همین اساس اقدام به تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM از شرکت فرادیس نمود تا پرسنل این مجموعه با استفاده از این نرم افزار، با تلاش پیگیرانه و منظم و با ارائه خدماتی زمان بندی شده و دقیق در حفظ ارتباط خود با مشتریان نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
  • یکشنبه بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 206

راه اندازی نرم افزار CRM در شرکت ایران پیما(شعبه بهشهر)
شرکت مسافربری ایران پیما در نظر دارد جهت فروش بلیت های رفت و برگشت و ارتباط منظم و دقیق با مسافرین و مشتریان خود از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس استفاده کند تا پرسنل این شرکت بتوانند بلیط ها را متناسب با نیاز مسافرین و مشتریان به فروش برسانند و همچنین در مواقع نیاز خبر کنسلی و یا تاخیر در حرکت اتوبوس های مسافربری را به اطلاع مشتریان و خانواده های محترم آنها برسانند.
  • سه شنبه هفدهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 197

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

اضافه شدن سیستم سطح دسترسی بر اساس مارکت
تاریخ: شنبه بيست و نهم تير ۱۳۹۸

امکان چاپ مراحل تعریف شده برای فرآیندها
تاریخ: یکشنبه بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۹۸

اعلامیه قیمت کالاها با امکان تعریف بازه ی زمانی
تاریخ: یکشنبه بيست و دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

ورود اطلاعات سطرهای فاکتور از اکسل
تاریخ: شنبه چهاردهم ارديبهشت ۱۳۹۸

خروجی اکسل از سطرهای فاکتور
تاریخ: شنبه چهاردهم ارديبهشت ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان سند مستقیم طرف حساب
تاریخ: شنبه هفتم ارديبهشت ۱۳۹۸

امکان تعریف کاربر برای شعب مختلف
تاریخ: پنج شنبه پنجم ارديبهشت ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان دریافت خروجی اکسل از کالاها در بخش درخت کالا
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

چند شعبه ای شدن سیستم حسابداری
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸