نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

باشگاه مشتريان چیست؟

باشگاه مشتريان در چرخه CRM در بخش رشد و توسعه مشتری همراه با برنامه های وفادار سازی تعریف می شود. اگر با مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و چرخه اجرایی CRM آشنا نیستید CRM چیست را کلیک کنید.


در مدیریت ارتباط با مشتری از بازاریابی رابطه ای برای جذب و حفظ مشتريان به منظور افزایش ارزش عمر مشتری و سودآور مشتریان استفاده میکنیم در چرخه CRM بازاریابی رابطه ای بخش مهمی از مدیریت ارتباط با مشتری است این دو مفهوم آنقدر نزدیک و وابسته هستند که در بسیاری موارد از مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان بازاریابی رابطه ای نام برده میشود. یکی از روشهای موفقیت در بازاریابی رابطه ای حفظ مشتری وافزایش سود آوری مشتریان فعلی پیاده سازی باشگاه مشتریان است


باشگاه مشتری

برای آموزش بیشتر درباره بازاریابی رابطه ای و بازاریابی مستقیم حتما فیلم آموزشی زیر را ببینید


هدف باشگاه مشتریان


انواع باشگاه مشتری
مراحل راه اندازی باشگاه مشتری

مراحل راه اندازی باشگاه مشتری

Customer Club
برای راه اندازی باشگاه مشتریان با ما تماس بگیرید
تلفن : 03195018095

با راه اندازی باشگاه مشتریان
شما نیز عضو باشگاه مشتریان فرادیس خواهید شد



نصب و راه اندازی سیستم CRM فرادیس در شرکت آوا صنعت
هدف از تأسیس این شرکت ایجاد یک مجموعه توانمند در جهت طراحی و تولید ، نصب و راه اندازی و خدمات فنی تجهیزات جابجایی مواد و بخصوص جرثقیلهای سقفی می باشد.
  • دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۸
  • بازدید: 17

پیاده سازی نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) درشرکت جهان تجهیز حکیم
شركت جهان تجهیز حکیم ، در سال 1389 با هدف کمک به توسعه صنعت تجهيزات پزشکي و با تمرکز بر واردات، توزيع و فروش تجهيزات مصرفي موردنياز مراکز درماني کشور تاسيس گرديد. شرکت برای تحقق اهداف خود اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس نمود تا بتواند با ایجاد هماهنگی و دقت در کادر فروش خود، نظم لازمه جهت ارتباط به موقع با مشتریان را ایجاد کرده و نیاز مشتریان را به موقع پاسخگو باشد
  • دوشنبه اول مهر ۱۳۹۸
  • بازدید: 38

معرفی نرم افزار بهبد فرادیس در سمینار شرکت بازرگانی فیوچر اسکای
سمینار " کسب درآمد داخلی و ارزی با رویکرد بازاریابی داخلی و خارجی " با میزبانی شرکت بازرگانی فیوچر اسکای به تاریخ 13 شهریور 1398 با حضور جناب سوری مدیر توسعه شرکت بین المللی فیوچر اسکای امارات برگزار شد. طی این مراسم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس به حضار معرفی شد که در حدود 4 سال توسط این شرکت بازرگانی موفق در حال استفاده است.
  • شنبه شانزدهم شهريور ۱۳۹۸
  • بازدید: 74

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

بهبود ماژول مدیریت چرخه های کاری و فرایندها
تاریخ: یکشنبه بيست و يکم مهر ۱۳۹۸

اضافه شدن کد رهگیری به سیستم سفارشات
تاریخ: شنبه سيزدهم مهر ۱۳۹۸

اضافه شدن گزارشات خرید و فروش و سود هر فاکتور به تفکیک
تاریخ: شنبه ششم مهر ۱۳۹۸

بهبود سیستم انبارگردانی
تاریخ: شنبه سي شهريور ۱۳۹۸

راه اندازی ماژول خرید و فروش آهن آلات مخصوص شرکت بازرگانی آهن
تاریخ: شنبه بيست و سوم شهريور ۱۳۹۸

پیاده سازی سیستم خرید و فروش اختصاصی شده برای صنف آهن آلات
تاریخ: جمعه پانزدهم شهريور ۱۳۹۸

پیاده سازی سیستم خرید و فروش اختصاصی شده برای صنف آهن آلات
تاریخ: پنج شنبه چهاردهم شهريور ۱۳۹۸

پیاده سازس سیستم سفارش گیری آنلاین از روی موبایل یا تبلت
تاریخ: شنبه نهم شهريور ۱۳۹۸

اضافه شدن سیستم استعلام قیمت در بخش فاکتورها
تاریخ: چهارشنبه ششم شهريور ۱۳۹۸