نرم افزار اصلی و پر فروش فرادیس
نرم افزار CRM فرادیس نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای بازاریابی، فروش و خدمات مشتری است.
نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شما فراهم میآورد که کلیه ارتباطات کارشناسان خود با مشتریان را از طریق تلفن، فکس، موبایل، پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی و … را بر روی پروفایل مشتری با صرف کمترین زمان و هزینه ثبت کنید.
با نرم افزار CRM سرنخ های با کیفیت جمع آوری میکنید، فروش در دوره های کوتاه مدت و بلند مدت افزایش مییابد و ریزش مشتریان از قیف فروش کاهش مییابد.
اطلاعاتی که در ارتباط با مشتری از طریق کانالهای ارتباطی مختلف ثبت میشوند جهت تصمیم گیریهای بهتر مدیران در کمپین های بازاریابی فروش و خدمات مشتری به کار گرفته میشود.
نرم افزار CRM فرادیس | نرم افزار فرادیس | اتوماسیون اداری
فراموش نکنید مدیریت ارتباط با مشتری بدون نرم افزار CRM امکان پذیر نیست.
نرم افزار اصلی و پر فروش فرادیس
اتوماسیون اداری فرادیس ، نرم افزار تحت وب است که به شما کمک میکند تا سازمان الکترونیک و بدون کاغذ با امکان دور کاری داشته باشید.
نرم افزار محبوب تیم بازرگانی
نرم افزار بازاریابی وظیفه جذب مشتری با استفاده از اتوماتیک کردن تکنیکهای مختلف بازاریابی بر عهده دارد. از هر روش بازاریابی استفاده کنید نرم افزار بازاریابی فرادیس امکاناتی که نیاز دارید در اختیار کارشناس بازاریابی شما قرار میدهد
نرم افزار محبوب تیم فروش
نرم افزار فروش محبوب ترین نرم افزار های تیم فروش و پست های سازمانی مدیر فروش و کارشناس فروش میباشد، نرم افزار فروش فرادیس، وظیفه مدیریت فرآیند فروش از زمان آشنایی مشتری با شما تا زمان فروش قطعی را بر عهده دارد.
نرم افزار حسابداری تحت وب فرادیس
با نرم افزار حسابداری آنلاین فرادیس مستقل از زمان و مکان حساب و کتاب کنید
آموزش CRM | مشتری مداری | فروش و بازاریابی
۱۰ نمونه پاسخ مودبانه به مشتریانی که درخواست تخفیف دارند
برای فروشندگان پرمشغلهای که سعی در دستیابی به اهداف فروش دارند، درخواست تخفیف ممکن است راهی سریع برای برنده شدن معامله باشد.اگرچه ارائه تخفیف میتواند در کوتاه مدت مفید باشد، اما این یک [...]
پیش بینی فروش + فرمول محاسبه + مزایا + معایب
پیش بینی فروش چیست؟ پیشبینی فروش (Sales Forecast) به معنای تخمین زدن میزان فروش یک محصول یا خدمت در آینده است. این فرآیند معمولا بر اساس دادههای موجود، الگوهای رفتار مشتریان، عوامل بازاریابی، شرایط [...]
چطور یک برنامه بازاریابی بنویسیم؟ | پلن بازاریابی
برنامه بازاریابی چیست؟ برنامه بازاریابی (Marketing Plan) روشهای کاربرد منابع بازاریابی به منظور دستیابی به اهداف بازاریابی به کار می رود. این فرآیند ممکن است ساده به نظر برسد اما در واقع بسیار [...]
مشتریان نرم افزار CRM فرادیس
آموزش و پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت آریوتک
آموزش و پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت آریوتک با هدف یک پارچه سازی اطلاعات و تکمیل بانک اطلاعاتی مشتریان جهت خدمات بیشتر به مشتریان اتصال به حسابداری دیگر شرکت ها در [...]
آموزش و پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت هنر پلاستیک
آموزش و پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت هنر پلاستیک با هدف یک پارچه سازی اطلاعات و تکمیل بانک اطلاعاتی مشتریان جهت خدمات بیشتر به مشتریان، منظم کردن فرآیندها در سازمان در تابستان [...]
آموزش و پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت بیواز
آموزش و پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس در بیواز با هدف یک پارچه سازی اطلاعات و تکمیل بانک اطلاعاتی مشتریان جهت خدمات بیشتر به مشتریان در پاییز 1401 توسط تیم استقرار نرم افزار CRM [...]
آموزش و پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس در درمانگاه شبانه روزی جی
آموزش و پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس در درمانگاه شبانه روزی جی با هدف یک پارچه سازی اطلاعات و تکمیل بانک اطلاعاتی مشتریان جهت خدمات بیشتر به مشتریان -اطلاعات دقیق از کالاهای انبار و [...]
آموزش و پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس در مجتمع آموزشی شهید برونسی
آموزش و پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس در مجتمع آموزشی شهید برونسی با هدف منظم کردن فرآیند ثبت نام دانش آموزان و فرآیندهای مجتمع آموزشی مدرسین در زمستان 1400 توسط تیم استقرار نرم افزار [...]
آموزش و پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت ماه پلاستیک
آموزش و پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت ماه پلاستیک با هدف یک پارچه سازی اطلاعات و تکمیل بانک اطلاعاتی، منظم کردن فرآیندها در سازمان در تابستان 1401 توسط تیم استقرار نرم افزار [...]