۱- ایمیل ها را بصورت اتوماتیک و بدون طبقهبندی مناسب به پایگاه داده خود اضافه نمی کنند.
۲- محتوایی تولید می کنند که خودشان از خواندن آن لذت ببرند.
۳- نسبت به استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی با مراقبت زیاد رفتار می کنند.
۴- به طور پیوسته با بخش پشتیبانی مشتریان صحبت می کنند.
۵- این نکته را فهمیده اند که دوران پس از خرید، درست به اندازه دوران قبل از خرید مهم است.
۶- به کارکنان و عوامل اجرایی مرکز تماس آموزش های مداوم می دهند که چگونه فرهنگ و سیاست های برند را رعایت کنند.
۷- به این موضوع فکر می کنند که چگونه درگیر شدن مشتری با برند را در زمانی که او متمایل است، تسهیل کنند.
۸- درست به اندازه وقتی که برای تولید محتوا صرف می کنند، زمان برای مطالعه تخصیص می دهند.
۹- بازاریابان مدرن خودشان را از وقایع عمومی محیط اطراف مطلع نگه می دارند.
۱۰- زمانی را به ارتباط با بخش مهندسی محصول اختصاص میدهند تا فهم درستی از استراتژی های عرضه و خروج محصولات از بازار پیدا کنند.