نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

  • چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 1490
  • RSS

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
تعریف crm
هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management، اتفاق نظری وجود ندارد. بسیاری از شرکتهای فعال در حوزه تکنولوژی اطلاعات، CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری را مجموعه نرم افزارها یا خدماتی میدانند که به اتوماسیون بازاریابی، فروش و خدمات کمک می کند. CRM با این تعریف، تا حد زیادی به حوزه ی تکنولوژی نزدیک می شود.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) راهکاری برای سازماندهی، مدیریت و تعقیب مشتریان بلقوه و بلفعل در فرایند های تجاریست. برای هر کسب و کار یک نرم افزار خاص CRM مورد استفاده قرار میگیرد. که معمولا اطلاعات مشتری، سفارشها، سابقه تعاملات ، پیش فاکتورها و پرداختی ها را با توجه به فرآیند سازمانی در خود نگه می دارد.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) یکی از پایه های اساسی تجارت امروز است که به اجرای دقیق پلن های تجاری و استراتژی های بازاریابی بر اساس تحلیل و ارزیابی سابقه فروش کمک می کند. یعنی هزینه و زمان دیگر در راه اجرای کمپین هایی که اشتباه اجرا می شوند و یا جمعیت اشتباهی رو مورد هدف قرار می دهند (اتفاقی که در اکثر کسب و کارها می افتد) هدر نمیرود. به همین جهت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) کمک بزرگی در فروش محسوب میگردد و به کارشناسان و مدیران فروش، جهت گیری مشتریان در خرید و عادت های آنها را نشان میدهد.
برخی از کسب و کار های نیازمند به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
هر تجارتی که تیم فروش دارد.
هر تجارتی که نوعی از بازاریابی را دارد.
هر تجارتی که پیش فاکتور و صورت حساب برای مشتری صادر میکند.
هر تجارتی که می خواهد خودش را به عنوان یک اولویت به مشتریها عرضه کند.
مشتری ها دوست دارند که حس کنند یک تجارت به دنبال آنهاست و برای آنها ارزش قائل است. شناسایی یک مشتری هنگامیکه زنگ میزند یا یادآوری پیش از موعد سرویس دوره ای به یک مشتری و یا ارسال sms تبریک تولد و ... ممکن است از طرف یک شرکت کارهای ساده و پیش پا افتاده ای به نظر برسد اما از نظر مشتری کار ارزشمندی محسوب میشه و باعث وفاداری وی میشود.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش






دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟