نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری بدون نرم افزار CRM امکان پذیر نیست

  • يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2631
  • RSS

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری بدون نرم افزار CRM امکان پذیر نیست

تصور پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری بدون نرم افزار CRM مانند داشتن واحد مالی بدون نرم افزار حسابداری می باشد.

مسلما پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری تنها با داشتن یک نرم افزار امکان پذیر نیست ولی حدود 40 درصد مدیریت ارتباط با مشتری داشتن نرم افزار متناسب با شرکت شماست که تا حد امکان تبادلات شما با مشتریان را آسانتر می نماید و ارتباطات داخلی و خارجی را به راحتی مدیریت می نماید.

مدیریت ارتباط با مشتری همه ابعاد سازمان را تحت تاثیر قرار می دهد. از آبدارچی شرکت تا مدیران ارشد بر اساس CRM همان شرکت گام بردارند. مهمترین بخش پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری یکپارچه نمودن دپارتمان بازاریابی، دپارتمان فروش، دپارتمان پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد که بدون وجود نرم افزار  قابل تصور نمی باشد

انتخاب نرم افزار CRM
1.انتخاب نرم افزار متناسب با شرکت
2.انتخاب نرم افزار یکپارچه و هماهنگ
3.امکان تهیه بانک اطلاعاتی قوی از مشتريان
4.امکان رشد و توسعه نرم افزار ( ترجیحا نرم افزار ایرانی )
5.نرم افزارCRM،  توسعه یافته نرم افزار دیگر مانند حسابداری، انبار و ... نباشد
6.قابلیت دسترسی به نرم افزار از طریق اینترنت و موبایل
7.آموزش و پشتیبانی  مناسب
8.دسترسی دایمی به راهنمای نرم افزار
9.عدم وابستگی شدید به فروشنده نرم افزار
10.پشتیبان گیری از اطلاعات
11.مجهز به سیستم آرشيو اسناد و فايلها
12.کاربری آسان

نرم افزار CRM فرادیس چگونه پیاده سازی می شود؟

بعد از خرید نرم افزار CRM فرادیس توسط مشتری، فرآیند پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس توسط کارشناسان شرکت بهبد فرادیس آغاز می شود.
پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس شامل مشاوره تخصصی، نصب، راه اندازی، استقرار و آموزش گام به گام و جواب گویی به پرسش کاربران، آموزش استفاده از راهنمای آنلاین نرم افزار CRM و سیستم پشتیبانی تیکتینگ برای پاسخگویی سریعتر به مشتریان است.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش






دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟