https://www.bfn.ir/Article/54 انواع ارتباط با مشتریان
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

انواع ارتباط با مشتریان

  • چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 9411
  • RSS

انواع ارتباط با مشتریان
مشتريان امروز فرصت‌هاي بيشتري براي مقايسۀ شرکت شما با رقبا در اختيار دارند و مديريت مشتريان پيچيده‌تر از گذشته شده است. بنابراين ايجاد روابط خلاق، هوشمند و مؤثر ميان مشتريان و نیروهای فروش، بدون شناخت تيپ شخصيتي مشتريان، تقريباً غير ممکن است.

کليدي ترين شاخصه جذب و حفظ مشتري را مي توان قدرت، مهارت و سبک ارتباط مؤثر با مشتريان دانست. به این منظور ما در دوره روانشناسی ارتباط با مشتری می کوشیم يادگيري هاي گذشته فراگیران را دستکاري کنیم و خزانه رفتاري آنها را غني تر نمائبم به گونه ای که با مشتریان خود موثرتر ارتباط برقرار کنیم.

مشتریان عالي طلب:    مشتریان سخت گیر و عصبانی
مشتریان مهر طلب:      مشتریان دلخور و غمگین
مشتریان رياست طلب:  مشتریان سیاستمدار و بازیگر
مشتریان هنر طلب:      مشتریان احساساتی
مشتریان دانش طلب:   مشتریان متفکر و فوق العاده پرسشگر
مشتریان عدالت طلب:  مشتریان شکاک و وارسی کننده
مشتریان تنوع طلب:    مشتریان قشقرق راه انداز
مشتریان قدرت طلب:   مشتریان قاطع، مسلط و خشمگین
مشتریان صلح طلب:    مشتریان خونسرد و بی خیال

بازاريابي آينده، بازاريابي رفتاري است . رابطه خوب و محترمانه برقرار کردن با مشتریان کاملا با برقراری یک رابطة مؤثر متفاوت است



نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟