https://www.bfn.ir/Article/33378 مشتریان شاکی مقایسه کننده
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مشتریان شاکی مقایسه کننده

  • شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 5805
  • RSS

مشتریان شاکی مقایسه کننده

این قبیل مشتریان رفتار، کردار و محصولات شما را با شرکتهای رقیبتان مقایسه می کنند. به آنها بگویید مقایسه حق شما است، اما لازم است جامع و کامل باشد.

به آنها بگویید مطمئن هستید که در صورت بررسی جامع در تمام امور باز شما را انتخاب خواهند کرد. به این قبیل مشتریان نشان دهید که به جای مقایسه های تک عاملی، لازم است تمام منافع و تمام هزینه ها با هم مورد بررسی و مقایسه قرار گیرد؛ چون در آن حالت مطمئن خواهند شد که ارزشی که از شما دریافت می کنند بیشتر است.


مشتریان شاکی مقایسه کننده

منافع ادامه ی کار با خودتان را به آنها نشان دهید، تأییدیه ها، گواهینامه ها و ... در تصمیم گیری این مشتریان مؤثر است. در مقابل این مشتریان از عبارت هر گردی، گردو نیست به نحو درست استفاده کنید.

تصویر ذهنی مشتریان و در نتیجه انتظارات ایشان از طرق مختلفی شکل می گیرد و برای مثال تبلیغات شرکت خودمان، تجربه ی نزدیکان او و مهمتر از همه تجربه ی خودش از رفتار ما و حتی رفتار رقبای ما در این مسیر عمل می کند.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

روزی در شرکت طرف مشاوره که یکی از تولید کنندگان موفق ورقهای فولادی است با مشتری که سفارشی جدید نداده بود صحبت می کردم. و علت عدم سفارش را جویا شدم، متوجه شدم که اندکی از شرکت ناراحت است، خواستم توضیحات بیشتری بدهند که فرمودند که چند ورق از ورقهای ارسالی شما موج دار هستند. من به شرکت اعلام کرده ام و گفته اند جهت بازدید باید نماینده ی ما به آنجا بیاید و محصولات را رؤیت کند.


مشتری شاکی

اما همین اتفاق از رقیب خارجی هم برایم افتاد. وقتی با آنها تماس گرفتم بلافاصله گفتند لطفاً آن چند ورق را کنار بگذارید. اگر دستور می دهید از فاکتور کم کنیم و اگر هم می خواهید، در محموله ی بعدی آن چند ورق را اضافه می کنیم.

اگر دقت کنیم، رفتار شرکت ما غلط نبوده است چون مؤدبانه خواسته اند محصولات معیوب رؤیت و عودت داده شوند و همیشه هم بر همین منوال عملی می شد. گاهی رفتار یک رقیب انتظاری را در روح و دل مشتری ایجاد می کند که انتظارات پایه او می شود و تمایل دارد سایرین هم همین رفتار را داشته باشند. این از الزامات و نتایج بازار رقابتی است.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟