https://www.bfn.ir/Article/33282 استفاده از راه حل فناوری مدیریت ارتباط با مشتری
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

استفاده از راه حل فناوری مدیریت ارتباط با مشتری

  • دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 7198
  • RSS

استفاده از راه حل فناوری مدیریت ارتباط با مشتری

استفاده از راه حل فناوری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

هنبرگ دریافت که شرکت ها با استفاده از دیدگاه تحقق مدیریت ارتباط با مشتری سخت قبل از تعریف پروژه و الزامات فنی آن، اغلب فقط درک راهبردی مبهمی از پروژه ی مدیریت ارتباط با مشتری داشتند. این امر می گوید که فرایندهای استاندارد فرایندهای اطلاعات مهم است برای تحریک خط مشی های راهبردی مدیریت ارتباط با مشتری، عکس انجام بهترین دیدگاه جایی که فرایندهای فناوری اطلاعات از ملاحظات راهبردی و ملاحظات مشتری محوری توسعه می یابند، استفاده شوند.
ساختار راهبردی برای مدیریت ارتباط با مشتری تأکید می کند که ملاحظات راهبردی باید اول، قبل از راه حل های فناوری اطلاعات خطاب قرار گیرد.

آن گاه ابزارهایی مثل بی ان دی به شناسایی الزامات کلی مدیریت ارتباط با مشتری در بافت راهبرد و محرک های تجاری کمک خواهد کرد.


استفاده از راه حل فناوری مدیریت ارتباط با مشتری

اقتباس یک راه حل مدیریت ارتباط با مشتری

مک کینزی و کمپانی، تحقیقی را از تحقیق ای ام آر استخراج کردند، که به قبول گسترده ی راه حل های فناوری مدیریت ارتباط با مشتری اشاره داشت. دو سوم از متصدیان ارتباط از راه دور ایالات متحده و نیمی یا بیشتر خدمات مالی ایالات متحده شرکت های دارویی و حمل و نقل یا در حال تحقق هستند. یا پیش تر چنین راه حل هایی را عملی کرده اند.
در سراسر ایلات متحده و اروپا حدود 40 درصد از شرکت ها در فناوری بالا، هوا فضا، خرده فروشی و بخش های رفاهی در سامانه های مدیریت ارتباط با مشتری سرمایه گذاری کرده اند.

اغلب سازمان های بزرگ که با تعداد زیادی از مشتریان سروکار دارند، یک یا چند راه حل مدیریت ارتباط با مشتری بر مبنای فناوری اطلاعات را اتخاذ کرده اند یا اتخاذ خواهند کرد.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

سازمان های متوسط و کوچک تر باید مقیاس کنونی و بالقوه شان را در رابطه با نیازهای فناوری در نظر بگیرند. مشاور مدیریت، مایکل جنتل، به طور جامع در مورد مدیریت پروژه ی مدیریت ارتباط با مشتری نوشته است.او تعدادی از شرایط سازمانی را با استخراج از دامنه ای از منابع مطرح می کند که شرکت را نامزدی ایده آل برای اتخاذ راه حل مدیریت ارتباط با مشتری بر مبنای فناوری اطلاعات می کند:

  1.  آیا تعداد افراد زیادی در فروش و خدمات در تماس مستقیم با مشتریان دارید بیش از 30 نفر؟
  2.  آیا در محیطی با تشریک مساعی زیاد هستید با رابطه ی متقابل با مشتری که به اطلاعاتی نیاز دارید که هر کاربر در هر اداره (فروش و خدمات) به آن نیازمند است؟
  3.  آیا محصولات پیچیده ای را می فروشید که ترکیب و سفارشی سازی زیادی لازم دارد؟
  4.  آیا تعداد زیادی مشتری دارید، بیش از ده هزار نفر؟
  5.  آیا رابطه ی مشتری نوعی برای شما از نقطه نظر سود خیلی ارزش دارد و آیا از دست دادن یکی برایتان گران تمام خواهد شد؟
  6.  آیا مشتریان می توانند با شما در شبکه های مختلف کنش و تعامل داشته باشند؟
  7.  آیا اداره به سفارشی سازی آنچه به هر مشتری از طریق این شبکه ها می گویید، نیاز دارد؟

مدیریت ارتباط با مشتری

شرکت هایی که به اغلب این شرایط جواب بله می دهند باید راه حل مدیریت ارتباط با مشتری را، اگر تاکنون انتخاب نکرده اند، در نظر بگیرند. برای سایر شرکت ها بررسی ماتریس راهبرد مدیریت ارتباط با مشتری در تعیین ارتباط و زمانبندی اتخاذ راه حل مدیریت ارتباط با مشتری کمک خواهد کرد.وقتی نیاز برای قبول راه حل فناوری مدیریت ارتباط با مشتری مشخص شد آن گاه باید به انتخاب فروشنده، و تعیین این که آیا پروژه ی راهنما لازم و برنامه ریزی برای مشروح پروژه لازم است یا نه، توجه شود.

فروشنده ی مدیریت ارتباط با مشتری ممکن است در کنفرانس های مدیریت ارتباط با مشتری مهم وجود داشته باشند. با رویارویی با چنین انبوهی از فروشندگان، انتخاب فروشنده یا فروشندگان مناسب می تواند دلهره آور باشد.

نقطه ی آغاز در درک فروشندگان مختلف، در نظر گرفتن مقوله های وسیع فروشندگان در بازار مدیریت مشتری و تعیین این است که چه نوع مقوله هایی به نیازهای شرکت مربوط هستند.

بخش های کلیدی برای کاربردهای مدیریت ارتباط با مشتری
  •  مدیریت ارتباط با مشتری ترکیبی و مجموعه ی برنامه ریزی منابع شرکت
  •  مجموعه ی مدیریت ارتباط با مشتری
  •  ساختار مدیریت ارتباط با مشتری
  •  بهترین پرورش مدیریت ارتباط با مشتری
  •  شرکت هایی که به طور خود جوش بنا شده اند.

مدیریت ارتباط با مشتری

تأمین کنندگان و مشاوران خدمات مدیریت ارتباط با مشتری که اجرا و پشتیبانی را عرضه می کنند موارد زیر را می افزایند.

  •  راهبرد شرکت
  •  راهبرد مدیریت ارتباط با مشتری
  •  مدیریت تغییر، طرح سازمان،آموزش، منابع انسانی، غیره
  •  تغییر شکل کار
  •  ساخت فراساخت، ترکیب کننده های سامانه
  •  منبع خارجی فراساخت
  •  بینش تجاری، تجزیه و تحلیل، تحقیق و غیره
  •  منبع خارجی فرایند تجاری

پیچیدگی این بازار فروشنده با تثبیت مستمر قابل توجه در بازار فروش مدیریت ارتباط با مشتری جریان دائمی تازه واردین به بازار،، با برخی شرکت هایی که از نظر پشتیبانی و تحقق شهرت اندکی دارند و برخی شرکت های با تجربه که در کاربرد یا تحقق مهارت هایی که در بازار مدیریت ارتباط با مشتری شناخته شده نیست، ترکیب می شود.چنین فروشندگانی مرتب توسط شرکت های تحلیلگر از قبیل گارتنر، فورستر، متا، دی سی آی، هیون و ای ام آر بررسی می شود.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟